انتظار می‌رود انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید داستان بزرگ نقل و انتقالات سال ۲۰۲۴ باشد. لوس بلانکوس همچنان به شدت با انتقال آزاد کاپیتان فرانسه مرتبط است. قرارداد امباپه با پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ به پایان می‌رسد و رئال مادرید می‌تواند از ژانویه مذاکرات را آغاز کند. رئال مادرید تا زمانی که از […]

- بزرگ‌ترین بمب نقل‌وانتقالاتی فوتبال جهان خنثی می‌شود؟/ این انتقال منطقی نیست!

انتظار می‌رود انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید داستان بزرگ نقل و انتقالات سال ۲۰۲۴ باشد. لوس بلانکوس همچنان به شدت با انتقال آزاد کاپیتان فرانسه مرتبط است. قرارداد امباپه با پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ به پایان می‌رسد و رئال مادرید می‌تواند از ژانویه مذاکرات را آغاز کند. رئال مادرید تا زمانی که از قاطعیت امباپه مطمئن نشود هیچ حرکت بزرگی برای این بازیکن انجام نمی‌دهد زیرا اصلا دوست ندارد اتفاقات سال ۲۰۲۲ تکرار شود.

با این حال، بلاتکلیفی ادامه‌دار می‌تواند آنها را به جستجوی مهاجم در جای دیگری سوق دهد و دنیل ریولو، روزنامه‌نگار RMC ادعا کرده که انتقال ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی منطقی‌تر است: «اگر خودم را به جای رئال مادرید بگذارم به خودم می‌گویم با در نظر گرفتن ترکیبی که دارم خرید امباپه منطقی نیست. فکر می‌کنم بهتر است به سراغ هالند برویم.»

در صورتی که رئال از دنبال کردن امباپه خسته شود هالند می‌تواند در سال ۲۰۲۴ به عنوان هدف اصلی آنها ظاهر شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی