کنار گذاشتن نوراللهی مسئله انضباطی است/ مصدومیت جهانبخش ارتباطی به چمن آزادی ندارد
کنار گذاشتن نوراللهی مسئله انضباطی است/ مصدومیت جهانبخش ارتباطی به چمن آزادی ندارد

خداداد عزیزی مشاور سرمربی تیم ملی فوتبال در آستانه اعزام تیم ملی فوتبال به ازبکستان برای برگزاری دومین بازی مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: بازی سختی است و امیدوارم از آنجا دست پر باز گردیم. تیم خیلی خوبی دارند و در کافا هم روی بازیکنان ما فشار آوردند. امیدوارم بازیکنان ما مثل بازی‌های قبل بتوانند […]

- کنار گذاشتن نوراللهی مسئله انضباطی است/ مصدومیت جهانبخش ارتباطی به چمن آزادی ندارد

خداداد عزیزی مشاور سرمربی تیم ملی فوتبال در آستانه اعزام تیم ملی فوتبال به ازبکستان برای برگزاری دومین بازی مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: بازی سختی است و امیدوارم از آنجا دست پر باز گردیم. تیم خیلی خوبی دارند و در کافا هم روی بازیکنان ما فشار آوردند. امیدوارم بازیکنان ما مثل بازی‌های قبل بتوانند توانمندی‌های خود را نشان دهند. به نظر من اگر می‌خواهیم در جام ملت‌ها قهرمان شویم باید همه تیم‌ها را ببریم. آنجا کارمان سخت است، اما امید به پیروزی داریم.

مربی تیم ملی فوتبال درباره جام ملت‌ها و جام جهانی گفت: به جام ملت‌ها خیلی خوش بین هستم و در مورد جام جهانی هم ۸ تیم صعود می‌کنند و اگر ما نرویم که خیلی نامردی است.

او درباره  وضعیت نوراللهی و کنار گذاشتن این بازیکن از تیم ملی گفت: ماجرای نوراللهی، انضباطی است و سرمربی تیم ملی درباره این موضوع تصمیم می‌گیرد.  

عزیزی درباره مصدومیت علیرضا جهانبخش بیان کرد: علی یکی از بازیکنان با تجربه و تاثیرگذار تیم ملی است و امیدوارم زودتر به شرایط بازی بازگردد. او خیلی می‌تواند به ما کمک کند.

مشاور سرمربی تیم ملی فوتبال درباره اینکه آیا مصدومیت جهانبخش به کیفیت بد چمن باز می‌گردد یا خیر، گفت: نه اینطور نیست. جهانبخش بازیکن سرعتی است و بازیکنان سرعتی هم طبیعتا همسترینگ‌شان آسیب می‌بیند و او هم در استارت آسیب دید.

باشگاه خبرنگاران