هاشمی: ورزشکاران ما در دفاع از آرمان‌های فلسطین مصمم و با اراده هستند
هاشمی: ورزشکاران ما در دفاع از آرمان‌های فلسطین مصمم و با اراده هستند

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، کیومرث هاشمی در حاشیه راهپیمایی ضدصهیونیستی، اظهار داشت: حمایت از مردم غزه یکی از کارهای بسیار خوب جامعه ورزش است که همیشه در این صحنه‌ها حاضر می‌شوند و حمایت خود را اعلام می‌کنند. از خصلت‌های خوب  مردم ایران و جامعه ورزش این است که در چنین صحنه‌هایی همواره حضور پایدار […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، کیومرث هاشمی در حاشیه راهپیمایی ضدصهیونیستی، اظهار داشت: حمایت از مردم غزه یکی از کارهای بسیار خوب جامعه ورزش است که همیشه در این صحنه‌ها حاضر می‌شوند و حمایت خود را اعلام می‌کنند. از خصلت‌های خوب  مردم ایران و جامعه ورزش این است که در چنین صحنه‌هایی همواره حضور پایدار و قطعی دارند.

وی افزود: امروز جامعه ورزش با حضور در این مراسم خواستار محکومیت جنایت رژیم غاصب اسرائیل توسط جامعه جهانی شده و اهالی ورزش نیز امروز حضور پیدا کرده‌ و با این حرکت نشان دادند دنبال محکوم کردن حملات وحشیانه صهیونیست‌ها هستند. آنها نشان دادند در حمایت از مردم محبوب غزه مصمم و پایدار هستند.

وزیر ورزش با قدردانی از حضور جامعه ورزش در این مراسم گفت: چنین حضوری تا امروز سابقه نداشته و این موضوع نشان می‌داد ورزشکاران ما در دفاع از آرمان‌های فلسطین مصمم و با اراده هستند. امیدوارم جامعه جهانی با فشار خود به رژیم اشغالگر صهیونیستی سبب پایان این اقدامات وحشیانه شود. ما در کنار مردم‌ هستیم و با جامعه ورزش آمدیم یا رژیم صهیونیستی را به خاطر حرکات سخیف محکوم کنیم. آنها اوج رذالت خود را نشان دادند. این حضور می تواند برای مردم فلسطین و غزه باعث دلگرمی باشد.

وی درباره اینکه آیا واکنش نهادهای بین‌المللی کافی بود، عنوان کرد: اگر منظور شما نهادهای بین‌المللی است خیر نبوده اما اگر منظورتان جامعه ورزش در سطح دنیاست خصوصا قهرمانان شاید مسلمان هم نبودند، اما موضع خود را نشان دادند. این هشداری برای سردمداران رژیم صهیونیستی بود.

وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که قرار است کمپینی تشکیل و از حضور ورزشکاران اسرائیل در المپیک جلوگیری شود، گفت: ورزشکاران ما در عمل این را انجام دادند. وقتی رو در رو بودند مسابقه ندادند و امیدواریم این حرکت جهانی شود. این کمپین می تواند به این موضوع کمک کند.

پایان پیام/

منبع: فارس