ازبکستان به مراتب از هنگ کنگ قوی‌تر است
ازبکستان به مراتب از هنگ کنگ قوی‌تر است

آندرانیک تیموریان، مربی تیم ملی فوتبال پیش از اعزام تیم ملی فوتبال ایران به ازبکستان درباره غیبت علیرضا جهانبخش و دیدار با ازبکستان اظهار کرد: او بازیکن خوبی است، اما نفرات خوب دیگری هم در ترکیب داریم. با شرایطی که در اردوی تیم ملی حاکم است، اوضاع خوب بوده و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی از […]

- ازبکستان به مراتب از هنگ کنگ قوی‌تر است

آندرانیک تیموریان، مربی تیم ملی فوتبال پیش از اعزام تیم ملی فوتبال ایران به ازبکستان درباره غیبت علیرضا جهانبخش و دیدار با ازبکستان اظهار کرد: او بازیکن خوبی است، اما نفرات خوب دیگری هم در ترکیب داریم. با شرایطی که در اردوی تیم ملی حاکم است، اوضاع خوب بوده و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

او درباره شرایط تیم ازبکستان گفت: ازبکستان تیم خیلی خوبی است و در سازماندهی دفاع و حمله شرایط مناسبی دارند. آن‌ها به مراتب از هنگ‌کنگ قوی‌تر هستند. نقاط ضعف و قوت آن‌ها را درآورده‌ایم و روی آن‌ها کار کرده‌ایم. امیدوارم بتوانیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان بیان کرد: تیم‌هایی همچون ازبکستان و بحرین و … شبیه خودمان بازی می‌کنند. بازی سختی است و امیدوارم با نفراتی که داریم بتوانیم برنده باشیم. ازبکستان هم تیم دست و پا بسته‌ای نیست.

باشگاه خبرنگاران