به گزارش زیرنویس، سرهنگ لطف‌اله محمدی فرمانده انتظامی شهرستان اقلید روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: در پی خبر دریافتی از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر جعل عنوان تحت پوشش مامورین بهداشت، بلافاصله مامورین کلانتری مرکز به محل مورد نظر اعزام شدند. وی افزود: ۲ سارق، یکی از آنها مذکر اما با البسه زنانه […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ لطف‌اله محمدی فرمانده انتظامی شهرستان اقلید روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: در پی خبر دریافتی از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر جعل عنوان تحت پوشش مامورین بهداشت، بلافاصله مامورین کلانتری مرکز به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ۲ سارق، یکی از آنها مذکر اما با البسه زنانه تحت عنوان مامور بهداشت وارد منزل احدی از شهروندان می شوند و صاحبخانه را مورد ضرب و جرح قرار می دهند.

محمدی تصریح کرد: با توجه به سر و صدای صاحبخانه و تماس همسایه‌ها با پلیس ۱۱۰، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام می‌شوند.

فرمانده انتظامی اقلید با بیان اینکه در این هنگام یکی از سارقین دستگیر و دیگری اقدام به فرار می‌کند، گفت: با تلاش شبانه‌روزی و تحقیقات و اقدامات فنی، ماموران انتظامی در کمتر از ۴۸ ساعت سارق دوم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و یک عدد شوکر، دستکش، لباس زنانه و اسپری دفاع شخصی از وی نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی اقلید با اشاره به اینکه متهمین با اعمال مجرمانه سرقت ، سوء استفاده از عناوین دولتی و ضرب وجرح به مقام قضایی تحویل داده شدند، به شهروندان توصیه کرد: هنگام مراجعه ماموران ادارات خدمات رسان مانند آب، برق، گاز، بهداشت و حتی ماموران انتظامی، حتما از آنها کارت شناسایی و حکم ماموریت خواسته و بدون احراز هویت، درب منزل را به روی آنها باز نکنند و موضوعات مشکوک را بلافاصله برای بررسی به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

شهرستان اقلید در ۲۶۷ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

منبع خبر: رکنـا