پولادگر: از فدراسیون‌ها خواستیم اقداماتشان برای حمایت از مردم فلسطین را گزارش دهند
پولادگر: از فدراسیون‌ها خواستیم اقداماتشان برای حمایت از مردم فلسطین را گزارش دهند

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، سید محمد پولادگر در حاشیه مراسم تجمع بزرگ مردمی جامعه ورزش و جوانان در دفاع از کودکان و مردم مظلوم فلسطین و غزه اظهار داشت: به دنبال اقدامات ظالمانه و ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس در نواره غزه و کشتار بی‌رحمانه‌‌ای که انجام شده، قهرمانان ما هم در قالب مصاحبه و […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، سید محمد پولادگر در حاشیه مراسم تجمع بزرگ مردمی جامعه ورزش و جوانان در دفاع از کودکان و مردم مظلوم فلسطین و غزه اظهار داشت: به دنبال اقدامات ظالمانه و ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس در نواره غزه و کشتار بی‌رحمانه‌‌ای که انجام شده، قهرمانان ما هم در قالب مصاحبه و هم در قالب بیانیه اقداماتی انجام داده‌اند، اما امروز همه اهالی ورزش اینجا جمع شده‌اند تا از اقدامات ناجوانمردانه و غیر انسانی رژیم اشغالگر قدس در منطقه اعلام انزجار کنند. همه مردم جهان باید چهره پلید این رژیم را ببینند و اتفاقاتی که در این مدت رخ داده ثمره‌اش این است که این رژیم منحوس پرده از چهره غیرانسانی خود برداشت.

وی ادامه داد: اعتراضاتی که به این رژیم می‌شود از جوامع و کشورهای اسلامی فراتر رفته است، چون یک فاجعه انسانی درحال رخ دادن است. همه می‌دانند که کودکان معصوم‌ترین افراد کره خاکی هستند و اگر یک رژیم کارش به جایی برسد که آنها را به قتل برساند و به کودکان آسیب بزند در نهایت پلیدی و پستی به سر می‌برد. امیدوارم که جامعه انسانی جهان هم‌صدا و همدل نابودی این رژیم منحوس را طلب کنند و همگی با هم روزی را شاهد باشیم که این رژیم دیگر در قید حیات نباشد. 

معاون وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا رایزنی‌هایی برای تحریم این رژیم صورت گرفته است یا خیر، گفت: رایزنی‌هایی صورت گرفته است. ضمن اینکه برخی از فدراسیون‌ها هم با فدراسیون جهانی خود مکاتبه کرده و درخواست حذف تیم‌های ورزشی این رژیم را از میادین بین‌المللی کرده‌اند، اما از تاثیرات نهایی آن اطلاعی به ما نداده‌اند.

پولادگر درخصوص حضور ملی‌پوشان فوتبال با چفیه در مسابقات اردن، عنوان کرد: به فدراسیون‌ها هم گفته‌ایم که این اقدامات را به ما گزارش دهند. بیش از ۶۰درصد مردم اردن، فلسطینی هستند و جامعه اردن بسیار این روزها ملتهب است.

وی درمورد زمان برگزاری انتخابات فدراسیون‌های ورزشی، اظهار داشت: انتخابات را استارت زده‌ایم و آنهایی که شرایط برگزاری انتخابات را نداشتند را هم درحال پیگیری هستیم.

پایان پیام/





منبع: فارس