به گزارش زیرنویس، تیم‌های فوتبال نوجوانان ایران و مراکش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی ۲۹ آبان ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت. صعود تیم‌های سوم به مرحله حذفی و رویارویی آنها با تیم‌های اول گروه‌های دیگر، این فرض را در ذهن می‌آورد که این تیم‌های اول، بازی راحتی […]

به گزارش زیرنویس، تیم‌های فوتبال نوجوانان ایران و مراکش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی ۲۹ آبان ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

صعود تیم‌های سوم به مرحله حذفی و رویارویی آنها با تیم‌های اول گروه‌های دیگر، این فرض را در ذهن می‌آورد که این تیم‌های اول، بازی راحتی در مرحله یک هشتم نهایی خواهند داشت. اما به گفته یک رسانه آفریقایی، این مساله در خصوص مراکش که به عنوان تیم اول صعود کرد و باید به مصاف ایران برود صدق نخواهد کرد.

پایگاه خبری «آفریک فوت» در خبری به این مسابقه پرداخت و ضمن اذعان بر قدرت نوجوانان ایرانی نوشته است: مراکش به لطف قرار گرفتن در رده اول گروه این شانس را دارد که با تیم سوم یکی از گروه‌ها بازی کند که تیم سوم گروه C یعنی ایران است.

اما احتیاط کنید! چون این تیم نوجوانان ایران احتمالاً بدترین گزینه ممکن از بین تیم‌های سوم برای رویارویی در مرحله حذفی است. ایرانی‌ها با کسب ۶ امتیاز از مرحله گروهی هم امتیاز با برزیل و انگلیس بودند و به اندازه مراکشی امتیاز کسب کردند که در گروه خود اول شد و صرفاً به دلیل اختلاف گل کمتر در این جایگاه قرار گرفتند.

«آفریک فوت» همچنین ضمن اشاره به نتایج نوجوانان ایران مقابل برزیل و انگلیس نوشت: ایرانی‌ها در بازی نخست خود برزیل را شکست دادند و مقابل انگلیس هم در دقیقه ۹۰ شکست خوردند و در بازی نهایی هم با نتیجه ۵ بر صفر از سد نیوکالدونیا عبور کردند. آنها بدون شک به عنوان تیم سوم مانند جایزه‌ای برای مراکش نیستند و حریف سرسختی خواهند بود.

منبع: مهر

منبع خبر: رکنـا