در تمرین امروز بازیکنان ابتدا در قالب سه گروه به راندو پرداختند که در جریان آن، یحیی گل‌محمدی و سید جلال حسینی در یکی از گروه‌ها در کنار سایر بازیکنان تمرین کردند. در بخش‌های بعدی، برنامه‌های ترکیبی، ارسال از جناحین و شوتزنی به سمت دروازه در دستور کار قرار گرفت. فوتبال درون تیمی، آخرین بخش […]

در تمرین امروز بازیکنان ابتدا در قالب سه گروه به راندو پرداختند که در جریان آن، یحیی گل‌محمدی و سید جلال حسینی در یکی از گروه‌ها در کنار سایر بازیکنان تمرین کردند.

در بخش‌های بعدی، برنامه‌های ترکیبی، ارسال از جناحین و شوتزنی به سمت دروازه در دستور کار قرار گرفت. فوتبال درون تیمی، آخرین بخش تمرین امروز بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد.

نبیل باهویی، در بخشی از تمرینات گروهی با بهبودی نسبی شرکت کرد، اما همچنان امکان حضور کامل در تمرینات را ندارد. با این حال او در روند بهبودی است و برای بازی با النصر در دسترس خواهد بود.

۵+۱ غایب در تمرین پرسپولیس/ یحیی گل‌محمدی به جمع سرخ‌پوشان اضافه شد؟

۵+۱ غایب در تمرین پرسپولیس/ یحیی گل‌محمدی به جمع سرخ‌پوشان اضافه شد؟

ملی‌پوشان، همچنان غایبان تمرینات هستند و وحید امیری زیر نظر کادر پزشکی، برنامه‌های اختصاصی خود را پیگیری می‌کند تا این تیم ۵ غایب اصلی در این تمرین داشته باشد.

وحدت حنانوف این روزها در تیم ملی تاجیکستان حضور دارد و فردا به همراه تیم ملی کشورش راهی پاکستان خواهد داشت و سه ملی پوش دیگر هم در تیم ملی ایران حاضر هستند.

در ادامه همین مطلب بخوانید: مدیرعامل اسبق پرسپولیس: جریمه ۱۰ درصدی گاف بزرگی بود/ درویش این اشتباه را رسما اعلام و جبران کند!

۵+۱ غایب در تمرین پرسپولیس/ یحیی گل‌محمدی به جمع سرخ‌پوشان اضافه شد؟

منبع: خبـر ورزشی