به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی زنگنه با بیان اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود؛ اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند. وی در […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی زنگنه با بیان اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود؛ اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری شرور و اراذل و اوباش سابقه دار در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه پلیس امنیت عمومی افزود: شرور دستگیر شده که با نزاع و درگیری و عربده کشی و تیراندازی باعث رعب و وحشت در بین مردم در شهرستان رباط کریم شده بود؛ در حالی که حین دستگیری قصد درگیری با ماموران را داشت در عملیاتی با تیراندازی پلیس به زانو درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با بیان اینکه دستگیری این شرور باعث رضایتمندی مردم و تقدیر آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس شد، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این شرور سابقه دار یک قبضه سلاح کلت کمری و ۱۳ فشنگ جنگی کشف شد.

سرهنگ زنگنه در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: پلیس برابر قانون، اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

منبع خبر: رکنـا