بارسلونا نمی‌تواند تابستان آینده ژائو کانسلو، مدافع کناری منچسترسیتی که به طور قرضی در بارسا بازی می‌کند را بخرد و امیدوار است که یک فصل دیگر به صورت قرضی او را در اختیار داشته باشد هرچند که احتمال این موضوع بسیار ضعیف است. کانسلو در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی، قرضی از سیتی به […]

- خبر بد برای ژاوی و کاتالان‌ها/ این ستاره در بارسلونا ماندنی نیست

بارسلونا نمی‌تواند تابستان آینده ژائو کانسلو، مدافع کناری منچسترسیتی که به طور قرضی در بارسا بازی می‌کند را بخرد و امیدوار است که یک فصل دیگر به صورت قرضی او را در اختیار داشته باشد هرچند که احتمال این موضوع بسیار ضعیف است.

کانسلو در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی، قرضی از سیتی به بارسا پیوست و طبق اعلام باشگاه کاتالان، در قرارداد او بند خرید دائمی وجود ندارد اما راه برای مذاکره باز است و ستاره پرتغالی هم توانسته راضی کننده کار کند. ژوائو بازیکن همیشه ثابت ترکیب بارسلوناست و خستگی‌ناپذیر در ماه‌های اخیر بازی کرده است، اما احتمال ماندنی شدن او در بارسا زیاد نیست. طبق ادعای اسپورت، درخشش ژوائو قیمت او را بالاتر برده و سیتی نیز در تابستان او را دائمی می‌فروشد و دیگر راضی به انتقال قرضی نخواهد شد مگر اینکه بند خرید دائمی به آن اضافه شود. مشکلات مالی بارسلونا در تابستان بعد نیز ادامه خواهد داشت و برای خرید کانسلو پول کافی ندارد. اسپورت نوشته است که حتی اگر سیتی راضی به تمدید انتقال قرضی شود، برای او بند خرید اجباری در نظر خواهد گرفت که قطعا زیر ۵۰ میلیون یورو نخواهد بود و بارسا بعید است زیر بار چنین رقمی برود. به این ترتیب کانسلو که تا ۲۰۲۷ قرارداد دارد، به سیتی برمی‌گردد و احتمالا به یک پیشنهاد دیگر خود پاسخ مثبت خواهد داد. گفته می‌شود او سخت موردعلاقه آرسنال است.

کانسلو ۱۴ بازی برای بارسا انجام داده و در این مدت ۲ گل زده و یک پاس گل نیز به نام خود ثبت کرده است. در سایت ترانسفر مارکت  نیز قیمت این بازیکن ۵۰ میلیون یورو برآورد شده است.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی