خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از فروشگاه معتبر جمینجا
خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از فروشگاه معتبر جمینجا

البته مشکلات زیادی برای کاربران ایرانی وجود دارد که باعث می شود نتوانند از این بازی لذت کافی را ببرند. یکی از مشکلات اصلی کاربران ایرانی در بازی کالاف دیوتی موبایل عدم امکان خرید درون برنامه ای است. زیرا در ایران به دلایل مختلف امکان واریز مستقیم سی پی به حساب های خارجی وجود ندارد. […]

البته مشکلات زیادی برای کاربران ایرانی وجود دارد که باعث می شود نتوانند از این بازی لذت کافی را ببرند. یکی از مشکلات اصلی کاربران ایرانی در بازی کالاف دیوتی موبایل عدم امکان خرید درون برنامه ای است.

زیرا در ایران به دلایل مختلف امکان واریز مستقیم سی پی به حساب های خارجی وجود ندارد. از طرفی کاربران به دنبال خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل هستند تا لذت و هیجان بازی را به حداکثر برسانند. در سال‌های اخیر معمولاً کاربران ایرانی از فرصت خرید سی پی کالاف استفاده می‌کردند. اما امروز می توانید روش های کاملا قانونی و کاربردی برای تهیه مقادیر مختلف سی پی را مشاهده کنید که در این مقاله به بررسی آنها می پردازیم. ابتدا برای تکمیل اطلاعات، توضیحات کامل سی پی را در زیر بخوانید.

سی پی کالاف دیوتی موبایل

بازیکنان برای دسترسی به آیتم ها و ابزارهای مختلف در بازی باید سی پی کالاف را جمع آوری کنند. درست مانند دنیای واقعی، برای خرید تجهیزات خوب و مفید باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. سی پی کالاف در واقع نوعی پول است که بازیکنان می توانند با آن تجهیزات و آیتم های مختلف بازی را خریداری کرده و گیم پلی خود را افزایش دهند. سی پی کالاف دیوتی موبایل را می توان از دو طریق خریداری کرد: رایگان و پولی.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از فروشگاه معتبر جمینجا

راه های دریافت سی پی

خرید رایگان سی پی مستلزم تقویت مهارت‌های شما و تقویت توانایی بازی شما است. زیرا بازی کالاف فقط به برندگان نبردها پاداش و سی پی می دهد. به طور کلی می توان گفت که بازیکنان کالاف دیوتی موبایل باید در هر شرایطی سطح بازی خود را بالا ببرند. از طرف دیگر، هر چه آنها بتوانند حرفه های بیشتری کسب کنند، سی پی کالاف بیشتری می توانند کسب کنند.

راه دیگر برای دریافت سی پی کالاف دیوتی موبایل، خرید آن است. بازیکنان واجد شرایط می توانند سی پی درون بازی خود را با پول واقعی خریداری کنند. البته همانطور که گفته شد این کار برای کاربران ایرانی مدت ها سخت و پرهزینه بوده است. اما اکنون می توانید تعداد زیادی از فروشگاه های کالاف دیوتی موبایل را در این کشور مشاهده کنید که این خدمات را به کاربران ارائه می دهند. این فروشگاه ها معمولا قانونی و کاملا رسمی هستند و جای نگرانی برای کاربران وجود ندارد.

کاربرد سی پی در بازی کالاف

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چه اقلام و تجهیزاتی را می توان با سی پی خریداری کرد که برای کاربران بسیار مهم است. مسلماً، درست مانند دنیای واقعی، هرچه بیشتر از بازی قدردانی کنید، بیشتر می توانید از آن لذت ببرید. زیرا با سی پی کالاف می توانید شخصیت بازی را تقویت کنید و سطح توانایی های آن را به حداکثر برسانید. بنابراین قطعا فردی که سی پی کالاف زیادی دارد می تواند در سطح بالاتری نسبت به دیگران بازی کند. به طور دقیق، دو کاربرد اصلی از سی پی در کالاف وجود دارد.

یکی از کاربردها خرید تجهیزات و سلاح های مختلف بازی است که باعث می شود بازیکن به راحتی بتواند دشمنان خود را بکشد. استفاده دیگر، امکان فعالسازی بتل پس است که قطعا تمامی بازیکنان کالاف علاقه مند به خرید آن هستند. بتل پس در بازی بسیار مهم و حیاتی تلقی می می شود، بنابراین میلیون ها کاربر خرید سی پی کالاف را به خرید آن ترجیح می دهند.

مراحل خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

حال به موضوع اصلی مقاله برمی گردیم. خرید سی پی کالاف دیگر کار سخت و پرهزینه ای نیست. کاربران کالاف دیوتی موبایل می توانند فرآیند خرید سی پی را در ۵ یا ۶ دقیقه تکمیل کنند و واریز خود را در حساب خود مشاهده کنند. اما در هر صورت مراحل خرید را در زیر به صورت مرحله به مرحله توضیح خواهیم داد:

یک وب سایت معتبر خرید سی پی پیدا کنید.

همانطور که گفته شد تعداد زیادی از فروشگاه های سی پی را در سراسر ایران می توانید مشاهده کنید و یافتن یک وب سایت قابل اعتماد در بین آنها کار سختی نیست. برای اعتبارسنجی این فروشگاه ها توصیه می شود وجود نماد اعتماد الکترونیکی را به عنوان یک معیار مهم برای خود در نظر بگیرید. زیرا کلاهبرداری های زیادی در دنیای دیجیتال وجود دارد. در حال حاضر چندین فروشگاه سی پی با نماد اعتماد از مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران وجود دارد که بهترین گزینه برای شما محسوب می شود.

بسته و تعداد سی پی هایی را که می خواهید خریداری کنید انتخاب کنید.

مانند بخش فروشگاه سی پی در کالاف، وب‌سایت‌ های ارائه‌دهنده سی پی نیز دارای چندین نرخ با شماره‌های سی پی مختلف هستند. افراد می توانند با توجه به نیاز و بودجه خود یکی از بسته هایی را انتخاب کنند که دارای تعداد سی پی های مختلف است. لازم به ذکر است که با افزایش تعداد سی پی های موجود در پکیج، میانگین قیمت هر کدام کاهش یافته و برای شما مقرون به صرفه خواهد بود.

اطلاعات حساب خود را در قسمت مشخص شده در فرم درخواست سی پی وارد کنید.

برای اینکه وب سایت فروشنده سی پی بسته خریداری شده شما را به حساب شما واریز کند، باید اطلاعات خود را داشته باشد. اطلاعاتی مانند ایمیل و رمز اکتیویژن از شما خواسته می شود که باید در فیلدهای ارائه شده وارد کنید. توجه داشته باشید که سی پی خریداری شده به همان حساب واریز می شود. بنابراین اگر اطلاعات خود را اشتباه بنویسید، واریز با تاخیر انجام می شود.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از فروشگاه معتبر جمینجا

مبلغ نهایی را در درگاه وب سایت پرداخت کنید.

در مرحله آخر، مانند سایر خریدهای اینترنتی، باید از درگاه اینترنتی بانک پرداخت کنید. در این صورت کارت بانکی شما باید رمز دوم یا رمز داینامیک داشته باشد تا بتوانید پرداخت خود را به صورت آنلاین انجام دهید. دقت داشته باشید که پرداخت خود را از طریق درگاه اینترنتی رسمی بانک انجام دهید تا احتمال کلاهبرداری به صفر برسد.

حساب خود را بررسی کنید تا سی پی خریداری شده به درستی واریز شده باشد.

برای حفظ امنیت، چند دقیقه پس از واریز حساب خود را بررسی کنید. در برخی موارد ممکن است مشکلات فنی در وب سایت وجود داشته باشد و واریز وجه با مشکل و تاخیر مواجه شود. در صورت بروز چنین مشکلی با تیم پشتیبانی وب سایت تماس بگیرید.

آیا خرید سی پی کالاف از وب سایت های خارجی امکان پذیر است؟

کاربران کالاف دیوتی موبایل همیشه این سوال را در ذهن خود ایجاد می کنند و به دنبال راهی برای انجام آن هستند. به طور کلی می توان گفت که خرید سی پی  از سایت های خارجی و رسمی تر امکان پذیر بوده و حتی برخی افراد نیز این کار را انجام داده اند. این کار مستلزم داشتن حساب هایی مانند پی پال، ویزا کارت و مستر کارت است که قطعا می دانید که وایز مانی برای کارگزاری و خرج کردن پول زیادی به این حساب ها نیاز دارد. در نتیجه، به نظر ما، خرید سی پی از وب‌ سایت ‌های ایرانی مانند جمینجا که معتبر بسیار مقرون به صرفه‌تر و راحتتر است.

منبع: اطلاعات انلاین