برنی سندرز: اسراییل باید همین حالا بمباران‌ها را متوقف کند
برنی سندرز: اسراییل باید همین حالا بمباران‌ها را متوقف کند

«برنی سندرز» سناتور آمریکایی امروز تأکید کرد: اسراییل باید همین حالا بمباران‌ها را متوقف کند.

 

به گزارش زیرنویس، «برنی سندرز» سناتور آمریکایی در صفحه ایکس خود نوشت: یک فاجعه انسانی وحشتناک در غزه رخ داده است. (رژیم) اسرائیل باید همین حالا بمباران را متوقف کند و اجازه دهد تا مقادیر عظیمی از کمک‌های بشردوستانه، از جمله سوخت، به کسانی که به آنها نیاز دارند برسد.

این سناتور آمریکایی در این خصوص اضافه کرد: کنگره نمی‌تواند یک لایحه هزینه‌های تکمیلی را تصویب کند که اجازه ادامه این اقدامات را بدهد.

برنی سندرز: اسرائیل باید همین حالا بمباران‌ها را متوقف کند

رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی در سایه سکوت جهانی و عربی و حمایت‌های وقیحانه غرب به جنایات خود در نوار غزه و کشتار غیرنظامیان فلسطینی در این باریکه ادامه می‌دهد.

ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود در نوار غزه مدرسه الفاخوره واقع در جبالیا در شمال نوار غزه را بمباران کرد. بمباران این مدرسه در حالی از سوی رژیم صهیونیستی انجام شد که آوارگان فلسطینی در این مدرسه حضور داشتند. در نتیجه بمباران مدرسه الفاخوره، نزدیک به ۲۰۰ فلسطینی به شهادت رسیدند و ده‌ها فلسطینی دیگر نیز زخمی شدند.

منابع خبری گزارش دادند که اشغالگران صهیونیست پس از این جنایت به بمباران جبالیا ادامه داده‌اند و این منطقه از نوار غزه را با بمب‌های فسفری هدف قرار داده‌اند.

علاوه بر این ارتش کودک‌کش رژیم صهیونیستی همزمان با جنایت مدرسه الفاخوره، با بمباران مدرسه تل الزعتر واقع در شمال نوار غزه جنایت دیگری را نیز در این منطقه مرتکب شد.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در نتیجه قتل عام فلسطینیان توسط ارتش رژیم صهیونیستی در دو مدرسه الفاخوره و تل الزعتر صدها فلسطینی به شهادت رسیده یا زخمی شده‌اند.

منبع: مـهر