حمایت هیئت مدیره پرسپولیس از درویش و گل‌محمدی
حمایت هیئت مدیره پرسپولیس از درویش و گل‌محمدی

جلسه هیئت مدیره باشگاه  پرسپولیس  با حضور همه اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل تشکیل شد. در این نشست، موضوعات مختلفی همانند اتفاقات اخیر، شرایط باشگاه و تیم مورد بحث و بررسی صورت گرفت. هیئت مدیره باشگاه  پرسپولیس در این جلسه، تصمیمات مهمی را اتخاذ کرد و برای انسجام و همدلی بیشتر باشگاه، تیم و بازیکنان، […]

- حمایت هیئت مدیره پرسپولیس از درویش و گل‌محمدی

جلسه هیئت مدیره باشگاه  پرسپولیس  با حضور همه اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل تشکیل شد.

در این نشست، موضوعات مختلفی همانند اتفاقات اخیر، شرایط باشگاه و تیم مورد بحث و بررسی صورت گرفت.

هیئت مدیره باشگاه  پرسپولیس در این جلسه، تصمیمات مهمی را اتخاذ کرد و برای انسجام و همدلی بیشتر باشگاه، تیم و بازیکنان، جلسات مستمر و منظم‌تری را در دستورکار قرار داد.

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به اتفاق آرا، حمایت همه‌جانبه خود را از رضا درویش مدیرعامل باشگاه اعلام کرد که با قدرت به کارش ادامه دهد و در ادامه، حمایت خود را از کادر فنی و بازیکنان اعلام کرد.

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درخصوص شایعات و اخبار منتشر شده در مورد کادر فنی اعلام کرد: کادر فنی با تلاشی مضاعف و همتی بیش از پیش به کارش ادامه دهد تا تیم در بازی‌های پیش رو، نتایج در خور باشگاه را کسب کند.

در جریان این جلسه، در مورد موضوعات جاری، مباحث و مسائل و مشکلات مالی بحث و تبادل نظر شد.

هیئت مدیره همچنین تاکید کرد: همان‌طور که قبلا اشاره شده بود، تمام مباحث و موضوعات باشگاه باید توسط سخنگوی باشگاه عنوان شود و اگر اعضا نظراتی دارند باید به مدیرعامل منتقل و از طریق وی موارد مطرح شود.

در بخش دیگری از جلسه، مبحث مربوط به سفر تیم به عربستان و بازی با النصر مطرح شد و طی آن برنامه‌ریزی در خصوص این سفر و مسائل مربوط به حضور پرسپولیس در کشور عربستان و کلیه امور جاری تیم، از طریق باشگاه در برنامه قرار گرفت تا تیم با شرایط خوب و مناسبی اعزام شود.

باشگاه خبرنگاران