تاکید علی خطیر بر اجرای سقف قرارداد در باشگاه استقلال موجب شد تا این تیم در فصل نقل و انتقالات بازیکنان زیادی را از دست دهد که یکی از این‌ها امیرحسین حسین‌زاده بود. به دلیل پول زیادی که باشگاه بلژیکی بر ای رضایتنامه این بازیکن طلب کرد موجب شد که باشگاه استقلال برای جذب این […]

- توضیح آبی‌ها کمیته را قانع کرد؟/ آخرین خبر از کسر امتیاز استقلال

تاکید علی خطیر بر اجرای سقف قرارداد در باشگاه استقلال موجب شد تا این تیم در فصل نقل و انتقالات بازیکنان زیادی را از دست دهد که یکی از این‌ها امیرحسین حسین‌زاده بود. به دلیل پول زیادی که باشگاه بلژیکی بر ای رضایتنامه این بازیکن طلب کرد موجب شد که باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن پا پس بکشد و چند مهره داخلی دیگر به دلیل دریافت پیشنهادات کلان حتی حاضر نشدند به پیشنهادات استقلال فکر کنند.

با این حال کمیته تعیین وضعیت ایراداتی به قراردادهای وضع شده از سوی باشگاه استقلال گرفت که باشگاه استقلال در مورد ابهامات توضیحات جامع و کاملی را به کمیته نظارت بر قراردادها ارایه داد تا همه ابهامات برای این کمیته از بین برود و اگر این توضیحات قانع کننده باشد کسر امتیاز از تیم آبی منتفی می‌شود.

استقلال که به سقف قرارداد نزدیک شده بود برای ثبت قرارداد بلانکو و مهدی هاشمی‌نسب با همکاری خوب بازیکنانش مواجه شد. با کم کردن قرارداد از سوی نزدیک به ۱۰ بازیکن قرارداد بلانکو و مهدی هاشمی‌نسب هم به طور رسمی از سوی سازمان لیگ ثبت شد و این‌ها بدین معنی است که استقلال برای ثبت قراردادها سقف را رعایت کرده است و تاکید روی اجرای این قانون خطر کسر امتیاز را از تیم آبی دور خواهد کرد.

منبع: خبـر ورزشی