به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، شبکه تلویزیونی صهیونیستی «کان» از هلاکت ۶ نظامی ارتش این رژیم در غزه خبر داد. بر این اساس ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در درگیری‌های زمینی روزهای اخیر میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت فلسطین در غزه ۶ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیده‌اند. با توجه […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، شبکه تلویزیونی صهیونیستی «کان» از هلاکت ۶ نظامی ارتش این رژیم در غزه خبر داد.

بر این اساس ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در درگیری‌های زمینی روزهای اخیر میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت فلسطین در غزه ۶ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیده‌اند.

با توجه به این آمار، تعداد نظامیان صهیونیستی که هلاکت آنان از هفتم اکتبر و آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به صورت رسمی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی تایید شده است به ۳۷۹ نظامی می‌رسد.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ۸ نظامی صهیونیست دیگر نیز در جریان حمله ارتش رژیم صهیونیستی به غزه و مقاومت جانانه مبارزان مقاومت فلسطین به شدت زخمی شده‌اند.

این آمار در حالی ارایه شده که ارتش رژیم صهیونیستی همواره از اعلام آمار دقیق نظامیان به هلاکت‌رسیده و زخمی‌شده خود، سر باز می‌زند و آمار واقعی آنان را پنهان می‌کند؛ بنابراین به نظر می‌رسد تعداد نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی که توسط مبارزان مقاومت به هلاکت رسیده یا زخمی شده‌اند بسیار بیشتر از این تعداد باشد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که در شهرک زیتون و جبالیا به شدت با تعداد زیادی از مبارزان گردان‌های مرکزی قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) درگیر شده است.

از سوی دیگر رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که اوضاع در مناطق شمالی اراضی اشغالی تحمل‌ناپذیر است و هیچ شهرک‌نشینی نمی‌خواهد برای اقامت به این مناطق بازگردد.

منبع: مـهر