درویش پشت مشکلات پرسپولیس پنهان شده است/ بازیکنان نمی توانند برای مدیریت باشگاه تصمیم بگیرند
درویش پشت مشکلات پرسپولیس پنهان شده است/ بازیکنان نمی توانند برای مدیریت باشگاه تصمیم بگیرند

سهراب انتظاری مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره جریمه ۱۰ درصدی بازیکنان و کادر فنی سرخپوشان اظهار کرد: من نمی‌گویم کار درست بوده است، به خاطر اینکه موقعی این جریمه برای بازیکن در نظر گرفته شود که همه چیز طبق روال پیش رود یعنی اینکه باشگاه کل تعهداتش را انجام داده باشد. من چیزی که […]

- درویش پشت مشکلات پرسپولیس پنهان شده است/ بازیکنان نمی توانند برای مدیریت باشگاه تصمیم بگیرند

سهراب انتظاری مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره جریمه ۱۰ درصدی بازیکنان و کادر فنی سرخپوشان اظهار کرد: من نمی‌گویم کار درست بوده است، به خاطر اینکه موقعی این جریمه برای بازیکن در نظر گرفته شود که همه چیز طبق روال پیش رود یعنی اینکه باشگاه کل تعهداتش را انجام داده باشد. من چیزی که شنیدم ۱۰ درصد از قرارداد امسال را به بازیکنان دادند، اما این مقدار را سرموقع خود ندادند.

درویش توپ را به زمین بازیکنان و هواداران می اندازد 

او افزود: من نمی‌خواهم از بازیکنان طرفداری کنم، اما واقعیت را می‌گویم. به نظرم مدیرعامل پشت مشکلات باشگاه پرسپولیس دارد پنهان می‌شود و توپ را به زمین بازیکنان و هواداران می‌اندازد و این درست نیست. حالا تیم پرسپولیس برابر سپاهان در اصفهان باخته است، اما یحیی و تیمش با همه مشکلاتی که داشتند تا این جای فصل خوب بودند. از اول فصل گل محمدی و هواداران داد می‌زدند که باشگاه بزرگ پرسپولیس فوروارد می‌خواهد، اما درویش گوشش بدهکار نبود و این کار را نکرد و نمی‌دانم چرا این کار را انجام نداد.

آقای درویش! کجای دنیا به این صورت است 

انتظاری تصریح کرد: درویش با صلاحدید خودش و بدون مشورت و تاییدیه  با گل محمدی،  بازیکن گرفته است. آقای درویش! کجای دنیا به این صورت است. من نمی‌فهم و شما با همه مشکلاتی که پرسپولیس دست و پنجه نرم می‌کند و اکنون بازی مهم آسیایی هم در پیش داریم، بازیکنان را جریمه می‌کنید. من نمی‌گویم نباید جریمه شوند، اما شما نمی‌توانید به خاطر یک باخت، بازیکنان را جریمه کرده تا  شوک  به تیم وارد کنید. بازیکنان دارند خوب کار می‌کنند و بازی با سپاهان ما ۵، ۶ نفر مصدوم داشتیم. ما باید منصفانه نگاه کنیم و بی انصافی است. بازیکنان دست خالی دارند زحمت می‌کشند وتیم پرسپولیس تا خواست راه بیفتد یاسین سلمانی، پورعلی گنجی و وحید امیری را از دست داد.

درویش با جریمه بازیکنان روی زخم نمک پاشید 

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: یکسری از بازیکنان پرسپولیس هم سرما خوردند و دست یحیی خالی بود. معلوم نبود مهاجمی که جذب کردیم از کجا گرفتیم. با احترام ویژه به شهاب زاهدی، اما نمی‌شود که با یک مهاجم کل فصل را سپری کرد. مشکل ما مهاجم نیست، اما اینکه ما بیاییم و پشت مشکلات پنهان شویم از نظر من درست نیست. به نظرم اکنون باید انرژی مثبت به تیم بدهیم، چون که ما در بازی‌های آسیایی باید بازی کنیم و باید در شرایط سخت کنار تیم خود باشیم. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد و انگار درویش آمد و روی زخم نمک پاشید.

جریمه بازیکنان قبل از بازی با النصر درست نبود 

او ادامه داد: موقعی که تیم می‌برد بازیکن باید تشویق شود و زمانی که تیم شکست می‌خورد باید بازیکن جریمه شود، اما باید نگاه کنید که در چه شرایطی این اتفاق دارد رخ می‌دهد. تیم پرسپولیس برابر الدحیل پیروز شد  به طور حتم باید به بازیکنان پاداش بدهند، اما این تیم مقابل سپاهان با آن شرایط خاص باخت و یک دفعه شوکی به تیم قبل از بازی آسیایی وارد کرده و اعضای تیم را جریمه می‌کنند. به نظرم این کار درست نبود.

بازیکنان نمی توانند برای باشگاه پرسپولیس تصمیم بگیرند  

انتظاری درباره نامه تند بازیکنان پرسپولیس علیه مدیریت باشگاه  گفت: به نظرم این هم درست نیست و بازیکن وظیفه اش چیز دیگری هست. معتقدم که این موضوع در حیطه بازیکنان نیست و آن‌ها  در باشگاه بزرگ پرسپولیس بازی می‌کنند و نمی‌توانند برای این باشگاه تصمیم بگیرند و مدیرعامل عوض کنند. باشگاه، هیئت مدیره و به قولی بزرگ‌تر دارد. ما داریم با دست‌های خودمان باشگاه را به حاشیه می‌بریم. اگر درویش آن اشتباه را کرد ما نباید اشتباه را با اشتباه جبران کنیم. همه جای دنیا جریمه هست و بازیکن جریمه می‌شود و پاداش می‌گیرد، اما شرایط خاص را می‌طلبد، اما اینکه بازیکنان بگویند که آقای مدیرعامل! شما بلد نیستید درآمدزایی کنید بروید به نظرم این اصلا در حیطه وظیفه بازیکنان نیست.

جای کریم باقری در پرسپولیس خالی است 

پیشکسوت پرسپولیس خاطر نشان کرد: ما از اصل قضیه داریم فاصله می‌گیریم و باید تمرکز کنیم. به نظرم جای کریم باقری خیلی در تیم ما خالی است. از گل محمدی، پیروانی و پیشکسوتان خواهش می‌کنم که الان در این شرایط حساس مصاحبه‌های انتقادی نکنند، چون تیم ما احتیاج به آرامش دارد و بازیکنان باید دست به دست هم بدهند و باید به تمرین خود بپردازند و به بازی مهمی که مقابل النصر داریم تمرکز کنند. ما باید حال این هواداران هم در نظر بگیریم و آن‌ها هم بهترین هواداران دنیا هستند  و آن‌ها هیچ توقعی از کسی ندارند و فقط می‌خواهند تیمشان نتیجه بگیرد. به نظرم شخص برای هواداران مهم نیست و سربلندی باشگاه بزرگ پرسپولیس اهمیت دارد. آن‌ها با همه سختی‌ها دارند با تیم محبوب خود زندگی می‌کنند.

بازیکنان به فضای مجازی و حاشیه ها کمتر توجه کنند 

او افزود: از بازیکنان می‌خواهم که هواداران هم در نظر بگیرند و یک مقدار تمرکز خود را معطوف به تمرینات کنند. به نظرم اگر تیم پرسپولیس نتیجه بگیرد به طور حتم اتفاقات خوب می‌افتد. ما نباید به یک مشکلات دامن بزنیم و بزرگان تیم باید کمک کنند و بازیکنان را جمع کنند و به فضای مجازی و حاشیه‌ها کمتر توجه کنند. به نظرم تیم پرسپولیس شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی در لیگ است. به طور حتم ما بازیکنان خوبی داریم و اگر همه برگردند اتفاقات خوبی می‌افتد و ان شا الله نیم فصل بتوانیم یکی، ۲ نفر را جایگزین بازیکنان مصدوم خود کنیم که با تمام قوا هم لیگ و هم جام حذفی ادامه بدهیم و با امید خدا از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.    

باشگاه خبرنگاران