یکی از بازیکنان موثر که در استادیوم آزادی آسیب دید مهدی ترابی بازیکن تیم پرسپولیس بود. او در بازی با النصر و در همان دقایق ابتدایی بازی بدون اینکه به بازیکنی از تیم حریف برخورد کند آسیب دید و در ادامه یاسین سلمانی دیگر بازیکنی بود که از تیم پرسپولیس آسیب دید. این آسیب دیدگی‌ها […]

- کاپیتان تیم ملی به خاطر چمن آزادی مصدوم شد؟!

یکی از بازیکنان موثر که در استادیوم آزادی آسیب دید مهدی ترابی بازیکن تیم پرسپولیس بود. او در بازی با النصر و در همان دقایق ابتدایی بازی بدون اینکه به بازیکنی از تیم حریف برخورد کند آسیب دید و در ادامه یاسین سلمانی دیگر بازیکنی بود که از تیم پرسپولیس آسیب دید.

این آسیب دیدگی‌ها موجب شد تا ایجاد مصدومیت برای علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی به کیفیت بد زمین استادیوم آزادی ربط داده شود اما خداداد عزیزی مشاور فنی تیم ملی این خبر را رد می‌کند و می‌گوید: نه اینطور نیست. جهانبخش بازیکن سرعتی است و بازیکنان سرعتی هم طبیعتا همسترینگ‌شان آسیب می‌بیند و او هم در استارت آسیب دید.

کیفیت چمن استادیوم آزادی اخیرا بهبود پیدا کرده و شرایطش بهتر شده است. علیرضا جهانبخش در بازی با هنگ‌کنگ آسیب دید و به همین خاطر شانس همراهی تیم ملی در مصاف با ازبکستان را از دست داد. او به همین خاطر بلافاصله بعد از بازی با هنگ‌کنگ به هلند برگشت تا در اردوی تیم باشگاهی مصدومیتش را مداوا کند.

منبع: خبـر ورزشی