با این چند کلیک به دنیای هوش مصنوعی گوگل وارد شوید
با این چند کلیک به دنیای هوش مصنوعی گوگل وارد شوید

به گزارش اطلاعات آنلاین به نقل از پاپساینس، در سرویس گوگل بارد (Google Bard) کاربران می‌توانند از هوش مصنوعی گوگل در تمام سرویس‌های دیگر استفاده کنند. برای جستجو و تجزیه و تحلیل اطلاعاتی که در اسناد و ایمیل‌ها ذخیره کرده و همچنین داده‌های جمع آوری شده از وب می‌توانید از این سرویس استفاده کنید. بارد […]

- با این چند کلیک به دنیای هوش مصنوعی گوگل وارد شوید

به گزارش اطلاعات آنلاین به نقل از پاپساینس، در سرویس گوگل بارد (Google Bard) کاربران می‌توانند از هوش مصنوعی گوگل در تمام سرویس‌های دیگر استفاده کنند. برای جستجو و تجزیه و تحلیل اطلاعاتی که در اسناد و ایمیل‌ها ذخیره کرده و همچنین داده‌های جمع آوری شده از وب می‌توانید از این سرویس استفاده کنید. بارد می‌تواند به سرویس‌های دیگر گوگل از جمله جیمیل، درایو و دیگر سرویس‌ها دسترسی پیدا کند هرچند هنوز به داده‌های شخصی تعمیم داده نشده است. 

اگر تصمیم دارید از برنامه افزودنی Bard استفاده کنید، Google Bard را جستجو کنید و روی نماد برنامه‌های افزودنی جدید در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. این گزینه را می‌توانید از بخش افزودنی‌های مرورگر کروم به جستجو‌های وب خود اضافه کنید. مانند سایر محصولات گوگل، می‌توانید فعالیت‌هایی را ببینید که با بارد ثبت شده‌اند. برای انجام این کار، به صفحه فعالیت بارد خود در مرورگر بروید تا درخواست‌های خاصی را که به هوش مصنوعی ارسال کرده‌اید، بررسی و حذف کنید.

روی Choose an auto-delete option کلیک کنید، می‌توانید این داده‌ها را به طور خودکار پس از سه، ۱۸ یا ۳۶ ماه پاک کنید. اطلاعات بیشتری در مورد Bard Privacy Help Hub وجود دارد. توجه داشته باشید که با استفاده از بارد در واقع این دستور را می‌پذیرید که کاربر‌های انسانی برخی از درخواست‌های شما را ببینند و بررسی کنند، بنابراین گوگل می‌تواند دقت پاسخگویی هوش مصنوعی خود را بهبود بخشد. این شرکت به طور خاص نسبت به قرار دادن اطلاعات محرمانه در بارد هشدار می‌دهد. 

یکی از نمونه کار‌هایی که بارد انجام می‌دهد این است که لحن ایمیل‌های دریافت شده را پیش بینی کند و بررسی آن‌ها را به طور اتوماتیک انجام دهد. می‌توانید از بارد بپرسید «خوشحال‌ترین ایمیلی که دیروز دریافت کردم چه بوده؟» 
این سرویس فعلا به طور آزمایش راه اندازی شده، ولی ارزش امتحان کردن آن را دارد فقط باید اجازه دهید گوگل از هوش مصنوعی خود در سرویس‌های شما استفاده کند. 

 

منبع: اطلاعات انلاین