به دنبال صحبت‌هایی که هفته گذشته مرتضی فنونی‌زاده و یکی دو پیشکسوت دیگر تیم پرسپولیس در انتقاد از تیم انجام داده بودند و فنونی‌زاده در بخشی از مصاحبه خود گفته بود «گل‌محمدی باید استعفا دهد؛ او چیز دیگری ندارد که به بازیکنان پرسپولیس اضافه کند» علی پروین در مصاحبه‌ای که انجام داد به این نکته […]

- بعد از حمله به یحیی و نهیب پروین؛ آتش‌بس موقت پیشکسوتان پرسپولیس/ تصمیم گرفتیم تا بعد از بازی با النصر صبر کنیم!

به دنبال صحبت‌هایی که هفته گذشته مرتضی فنونی‌زاده و یکی دو پیشکسوت دیگر تیم پرسپولیس در انتقاد از تیم انجام داده بودند و فنونی‌زاده در بخشی از مصاحبه خود گفته بود «گل‌محمدی باید استعفا دهد؛ او چیز دیگری ندارد که به بازیکنان پرسپولیس اضافه کند» علی پروین در مصاحبه‌ای که انجام داد به این نکته اشاره کرد که پیشکسوتان پرسپولیس، علیه تیم مصاحبه‌ای انجام ندهند.

پروین درباره اظهارات مرتضی فنونی‌زاده گفته بود که «آنها هم نباید این حرف‌ها را بزنند. با یک باخت که نمی‌شود بگویید مربی برود. اصلا یحیی گل‌محمدی برود، چه کسی بیایید؟»

در واکنش به این صحبت‌های علی پروین با فنونی زاده تماس گرفته شده که که وی گفته است: طبق تصمیمی که در شرکت پیشکسوتان پرسپولیس گرفتیم و برای آنکه پرسپولیس در بازی با النصر عربستان موفق شود تا بعد از این بازی مصاحبه‌ای نمی‌کنم.

مصاحبه علی پروین را بخوانید: واکنش علی پروین به جدایی یحیی از پرسپولیس؛ صحبت کرده‌ام و اختلافات حل شد

منبع: خبـر ورزشی