پایان ۲۰۲۳ برای «وینی»
پایان ۲۰۲۳ برای «وینی»

به نقل از آس، وینیسیوس جونیور پس از مصدومیت در بازی‌های ملی با برزیل به مادرید بازگشت و روز شنبه آزمایش‌های پزشکی را برای تعیین میزان مصدومیتش انجام دهد. باشگاه رئال‌مادرید بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن اعلام کرد که وینیسیوس در ناحیه عضله دوسر ران پای چپ پارگی دارد بنابراین او به مدت دو […]

- پایان ۲۰۲۳ برای «وینی»

به نقل از آس، وینیسیوس جونیور پس از مصدومیت در بازی‌های ملی با برزیل به مادرید بازگشت و روز شنبه آزمایش‌های پزشکی را برای تعیین میزان مصدومیتش انجام دهد. باشگاه رئال‌مادرید بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن اعلام کرد که وینیسیوس در ناحیه عضله دوسر ران پای چپ پارگی دارد بنابراین او به مدت دو ماه و نیم از میادین دور خواهد بود.

دکتر گونزالس، مصدومیت ستاره برزیلی را نگران کننده می‌داند. او در صحبت‌هایی درباره این مصدومیت گفت: در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن اگر مصدومیت کوچکی باشد، تخمین می‌زنم وینیسیوس دو ماه و نیم از میادین دور باشد، اما اگر این مصدومیت جدی‌تر باشد، او باید جراحی شود. همین اتفاق برای عثمان دمبله افتاد، آسیب دیدگی عضله دو سر ران او را با مشکلات زیادی مواجه کرد. امیدواریم مصدومیت وینیسیوس جزیی باشد.

به این ترتیب ستاره برزیلی رئال مادرید بازی مقابل کادیس، گرانادا، بتیس، ویارئال، آلاوس، مایورکا، ختافه، آلمریا و لاس پالماس و بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی و یونیون برلین را از دست خواهد داد. او هم‌چنین برای سوپرجام که بین ۱۰ تا ۱۴ ژانویه برگزار می‌شود، و هم‌چنین اولین دور کوپا دل ری نیز غایب است.

لیست مصدومان مادرید در حال افزایش است

تیبو کورتوا و ادر میلیتائو، غایبان بزرگ رئال به دلیل آسیب دیدگی زانو هستند، در حالی که کپا آریسابالاگا، آردا گولر، دنی سبایوس، اورلین شوامنی، جود بلینگام و ادواردو کاماویگا همگی در حال حاضر مصدوم هستند.

وینیسیوس در دیدار تیم ملی فوتبال برزیل برابر کلمبیا در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در ترکیب اصلی سلسائو به میدان رفت. او در دقیقه ۲۶ مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه داد. 

وینیسیوس جونیور در سال ۲۰۱۸ با مبلغ ۴۵ میلیون یورو از تیم فلامنگو برزیل به رئال مادرید پیوست و در ۲۳۵ بازی برای این تیم مادریدی، ۶۳ گل به ثمر رساند. او با این تیم ۹ جام را به دست آورد: لیگ قهرمانان، دو جام باشگاه‌های جهان، سوپر جام یوفا، دو قهرمانی اسپانیا، جام حذفی و دو سوپر جام این کشور.

وینیسیوس در رای‌گیری توپ طلا از سوی مجله فرانس فوتبال، رتبه ششم را به دست آورد و هم‌چنین برنده جایزه سوکراتس شد که برای فعالیت‌های اجتماعی اعطا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران