اعلام گزارش مرگ مردی ۳۵ ساله که جسد حلق‌آویز شده‌اش پیدا شده، تحقیقات پلیسی آغاز را کلید زد و در حال حاضر بازپرس جنایی تهران منتظر نظریه پزشکی قانونی است. به گزارش سایت جنایی، مرگ مرد ۳۵ ساله‌ای از سوی ماموران کلانتری ۱۵۳ تهرانسر به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. به این ترتیب بازپرس […]

اعلام گزارش مرگ مردی ۳۵ ساله که جسد حلق‌آویز شده‌اش پیدا شده، تحقیقات پلیسی آغاز را کلید زد و در حال حاضر بازپرس جنایی تهران منتظر نظریه پزشکی قانونی است.

به گزارش سایت جنایی، مرگ مرد ۳۵ ساله‌ای از سوی ماموران کلانتری ۱۵۳ تهرانسر به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.

به این ترتیب بازپرس امیرحسین علیمردان دستور حضور متخصصان پزشکی قانونی و کارشناسان تشخیص هویت پلیس آگاهی در محل حادثه را صادر کرد.

همسر مرد جان باخته در تحقیقات اولیه گفت: شوهرم از مدتی قبل به خاطر مسائل مالی تحت فشار شدید بود و در این مورد با من صحبت کرده بود و هر بار که درباره این موضوع صحبت می‌شد، می‌گفت شرمنده است که پول ندارد، اما کاری هم از دستش برنمی آید.

چون چند ماهی بود که حقوقش را نداده بودند. در زمان حادثه همراه فرزندم از خانه بیرون رفتیم و زمانی که برگشتیم با جسد حلق آویز شوهرم مواجه شدیم.

در پی این اظهارات زنی که داغدار شوهرش است، به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با علت اصلی مرگ مرد جوان ادامه دارد.

برترین ها

+