ساختمان باشگاه پرسپولیس، خوابگاه دختران شد!
ساختمان باشگاه پرسپولیس، خوابگاه دختران شد!

به گزارش زیرنویس به نقل از ورزش سه: مطابق سندی که به تازگی در یک کانال تلگرامی منتشر شده سازمان تربیت بدنی وقت با مدیریت مصطفی داوودی، اقدام به انحلال باشگاه پرسپولیس می‌کند. باشگاهی که در آن زمان در رشته‌های ورزشی دیگر به جز فوتبال نیز فعالیت می‌کرد. این سند متعلق به دی ماه ۱۳۶۰ […]

به گزارش زیرنویس به نقل از ورزش سه: مطابق سندی که به تازگی در یک کانال تلگرامی منتشر شده سازمان تربیت بدنی وقت با مدیریت مصطفی داوودی، اقدام به انحلال باشگاه پرسپولیس می‌کند. باشگاهی که در آن زمان در رشته‌های ورزشی دیگر به جز فوتبال نیز فعالیت می‌کرد.

این سند متعلق به دی ماه ۱۳۶۰ است که امکانات باشکاه پرسپولیس تربیت معلم واگذار شد و فعالیت این باشگاه کاملا در حالت توقف قرار گرفت.

این موضوع بعد از مقاومت در قبال تغییر نام پرسپولیس صورت گرفت که در نهایت برای چند سال به صورت غیررسمی تغییر کرد اما در اوایل دهه ۹۰ دوباره به نام مورد علاقه هواداران این تیم بازگشت.

البته در همان سالها و بعد از  واگذاری امکانات پرسپولیس به تربیت معلم، ساختمان این باشگاه به خوابگاه تبدیل شد که در همان روزها کیهان ورزشی در گزارشی به این تحولات و تغییرات پرداخت:

«به دستور مصطفی داودی، سرپرست سازمان تربیت بدنی ایران، باشگاه ورزشی شهید چمران (پرسپولیس سابق)، خوابگاه دختران «تربیت معلم» خواهد شد. این در حالی است که باشگاه شهید چمران در رشته های فوتبال، بسکتبال، والیبال، کاراته وزنه برداری، تنیس روی میز و شنا فعالیت زیادی دارد و روزهای جمعه جوانان از تاسیسات این باشگاه برای بازی خود استفاده می‌کنند. دیروز (جمعه) خبرنگار ما در باشگاه شهید چمران حضور داشت و یک مقام مسئول در این باشگاه به او گفت:«این یک واقعیت است که باشگاه شهید چمران خوابگاه تربیت معلم میشود. قرار است صبح فردا یعنی امروز (شنبه) این باشگاه تخلیه شود و به خوابگاه تربیت معلم تبدیل شود.»

یکی دیگر از کارگران زحمتکش باشگاه شهید چمران که میخواست نام نوشته شود (احتمالا نشود صحیح است)، گفت:«اگر باشگاه شهید چمران تبدیل به تربیت معلم شود، آنوقت تکلیف ما کارگران این باشگاه چیست؟»

به این ترتیب بنظر میرسد که باشگاه پرسپولیس و تمامی تیمهای آن در خطر انحلال قرار گرفته‌اند.»

ساختمان پرسپولیس، خوابگاه دختران شد!