پای علی پروین به دعوای پرسپولیس باز شد
پای علی پروین به دعوای پرسپولیس باز شد

در روز‌های اخیر دعوای یحیی گل محمدی و رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس با محوریت کسر قرارداد بازیکنان و کادر فنی از سوی این باشگاه سوژه اصلی رسانه هاست تا جایی که هر روز اخبار این تنش متفاوت‌تر منتشر می‌شود. بعد از آخرین مصاحبه یحیی در مورد درویش مدیر عامل پرسپولیس و توصیه برخی بزرگان […]

- پای علی پروین به دعوای پرسپولیس باز شد

در روز‌های اخیر دعوای یحیی گل محمدی و رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس با محوریت کسر قرارداد بازیکنان و کادر فنی از سوی این باشگاه سوژه اصلی رسانه هاست تا جایی که هر روز اخبار این تنش متفاوت‌تر منتشر می‌شود.

بعد از آخرین مصاحبه یحیی در مورد درویش مدیر عامل پرسپولیس و توصیه برخی بزرگان برای پایان دادن به این اختلاف، یحیی گل محمدی تمرینات را آغاز کرد، اما درویش به دنبال فرصتی برای دیدار با وزیر ورزش و جوانان برای توضیح جزئیات این دعوا بود.

علی پروین که حرفش برای هر دو طرف ماجرا فصل الخطاب است در این مورد خاص و برای ایجاد آرامش قبل از دیدار با النصر عربستان تصمیم گرفت به این دعوا پایان دهد.

علی پروین در صحبت‌های جداگانه با یحیی گل محمدی و درویش موقت این درگیری را فیصله داده است

علی پروین در مورد این اختلاف گفته است: حواشی و مشکلات حل شده و شنیده‌ام بازیکنان سرحال هستند تا برابر النصر به برتری برسند. امیدوارم با کسب چند نتیجه خوب باشگاه جریمه ۱۰ درصدی را هم ببخشد.

او گفت: باشگاه تمام نیروی خود را روی تیم بزرگسالان گذاشته و برای تیم‌های پایه هزینه نکرده است و اگر دو روز هم بد قولی می‌کنند، بازیکنان نباید اعتصاب کنند. اگر آن‌ها هم چنین تصمیمی بگیرند، گل‌محمدی نباید چنین اجازه‌ای بدهد.

باشگاه خبرنگاران