به گزارش زیرنویس، یک منبع آگاه از پلیس خوزستان در تشریح جزئیات خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل در استانهای جنوبی کشور ، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان خوزستان قرار گرفت.  این منبع آگاه عنوان کرد: باتوجه به رصد اطلاعاتی پلیس […]

به گزارش زیرنویس، یک منبع آگاه از پلیس خوزستان در تشریح جزئیات خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل در استانهای جنوبی کشور ، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان خوزستان قرار گرفت.

 این منبع آگاه عنوان کرد: باتوجه به رصد اطلاعاتی پلیس آگاهی استان خوزستان  متوجه گردیدیم ۳ سارق حرفه ای وتحت تعقیب بین استانی پس از سرقت منزل از استان هرمزگان  بایک خودروی سمند سفید رنگ با پلاک‌های دست کاری شده در حال ورود به استان خوزستان می باشند که خودروی سارقان توسط دوربینهای جاده ای تا پلیس راه رامهرمز به اهواز رصد گردید.

وی افزود متهمان در ایست بازرسی متوجه حضور مأموران شده و قصد فرار را داشتند که پس از تعقیب گریز ، مأموران با استفاده از قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت خودروی سارقین کرده و خودرو را متوقف کردند و موفق به دستگیری هر ۳ متهم شدند.

این منبع آگاه اظهار داشت: ۳ متهم دستگیر شده باتوجه به مواجهه با مالباختگان و مستندات مستدل پلیس تاکنون به چندین فقره سرقت از منازل در استانهای جنوبی اعتراف کردند.

متهمان پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

علی رنجکش

منبع خبر: رکنـا