به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، وزارت ورزش و جوانان در پیامی قهرمانی نماینده ایران در رقابت‌های جام جهانی والیبال نشسته را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: «بسم الله الرحمن الرحیم» عرصه‌های رقابتی والیبال نشسته در سراسر جهان سرشار از درخشش مردان با انگیزه و با اراده‌ای است که همواره […]

 

پیام تبریک وزارت ورزش و جوانان برای قهرمانان جهانی والیبال نشسته
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، وزارت ورزش و جوانان در پیامی قهرمانی نماینده ایران در رقابت‌های جام جهانی والیبال نشسته را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

عرصه‌های رقابتی والیبال نشسته در سراسر جهان سرشار از درخشش مردان با انگیزه و با اراده‌ای است که همواره سکوی قهرمانی را فتح کرده و سرود پیروزی ‌و غریو شادی سر داده‌اند و نام ایران اسلامی را در دنیا طنین انداز کرده‌اند.

جام جهانی والیبال نشسته در مصر به عرصه‌ای برای استمرار عزت والیبال نشسته ایران تبدیل شد تا قهرمانی مس شهر بابک به عنوان نماینده‌ی شایسته‌ی جمهوری اسلامی ایران بار دیگر نشاط را برای ورزش دوستان به ارمغان آورد.

کسب این افتخار را به ورزشکاران و کادر فنی و سرپرستی و مسئولان فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان تبریک می‌گوییم و برای آنها در ادامه‌ی مسیر قهرمانی آرزوی سلامتی و سربلندی داریم.

اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان»

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا