این روزهای خیلی ها در صف مدیرعاملی پرسپولیس ایستاده اند و برای حضور روی صندلی رضا درویش سر و دست می شکنند.

پرسپولیس, مدیر عامل باشگاه پرسپولیس - رقابت عجیب و فشرده برای مدیرعاملی پرسپولیس

این روزها انواع و اقسام مدیران از هر طیف و جناح و با هر سلیقه و مدل مدیریتی خواستار مدیریت در پرسپولیس هستند! باشگاهی که طبق اعلام مدیران فعلی‌اش میلیاردها بدهی دارد و همین چند روز قبل برای پرداخت پاداش و آپشن بازیکنان به مشکل خورده بود که منجر به قهر و اعتصاب بازیکنان و در نهایت درگیری بیشتر بین مدیران با کادر فنی و بازیکنان شد. در واقع پرسپولیس و استقلال اگر مشکل مالی نداشتند کمتر شاهد اعتصاب و اعتراض و قهر و اختلاف بودیم. دلیل اصلی مشکلات مالی آنها هم قراردادهای سنگین بازیکنان و البته بدهی‌های انباشته از سال‌های قبل است که این یکی به هنر مدیران قبلی مربوط می‌شود اما نکته اعجاب‌آور ماجرا این است که همچنان همه برای در دست گرفتن سکان مدیریت یک باشگاه بدهکار- با انبوهی از مشکلات مالی و… سر و دست می‌شکنند و حاضر به انجام هر کاری هستند. با مزه اینکه در میان اسم‌هایی که این روزها برای جانشینی رضا درویش مطرح شده نام چند مدیر سابق پرسپولیس هم به چشم می‌خورد تا هواداران پرسپولیس بپرسند آنها اگر می‌خواستند کاری انجام بدهند چرا همان موقع که در باشگاه حضور داشتند انجام ندادند؟!
مدیرعامل پرسپولیس و استقلال حتی از وزرای دولت هم معروف‌تر و سرشناس‌تر می‌شود و موقع مصاحبه‌ها میکروفن‌های بیشتری را مقابل خود می‌بیند که این مسئله به هر حال برای مدیرانی که ما می شناسیم جزو جذابیت‌های اصلی قضیه است. در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن مدیرانی که سر و دست می‌شکنند دنبال مسائل مالی نیستند (ما می گوییم نیستند، شما هم فکر کنید نیستند) ولی به هر حال مدیریت در پرسپولیس و استقلال مزایای بسیار زیادی دارد که عده‌ای حاضرند تمام سختی هایش را به جان بخرند. در پرسپولیس البته رفتن درویش و گل‌محمدی و… در ظاهر تکذیب شد اما کیست که نداند این باشگاه بعد از دربی ۲۳ آذر می‌تواند آبستن حوادث بسیاری باشد. خیلی ها می‌گویند از بین درویش و گل‌محمدی یک نفر در پرسپولیس ماندنی است و همه چیز بعد از بازی با النصر عربستان و نهایتاً بازی با استقلال مشخص می شود.
پرسپولیس این روزها نیاز مبرم به آرامش دارد که در ظاهر تا حدی محقق شده اما بیرون از باشگاه خیلی ها برای گرفتن صندلی درویش سر و دست می شکنند و البته که نام‌های بسیار عجیبی را هم می شنویم. این در حالی است که حداقل در مقطع فعلی گل‌محمدی آلترناتیو خاصی ندارد و در شرایط فعلی هم نمی توان مربی خارجی آورد مگر آنکه این قضیه به ماه‌های آینده موکول شود. نکته آخر اینکه نتیجه نظرسنجی زیرنویس نشان می دهد که بسیاری از هواداران پرسپولیس گل‌محمدی را در حاشیه‌های اخیر این باشگاه مقصر می دانند.

منبع: خبـر ورزشی