ستاره ایتالیا با از دست دادن چهارمین پنالتی صدای هواداران را درآورد
ستاره ایتالیا با از دست دادن چهارمین پنالتی صدای هواداران را درآورد

جورجینیو هافبک تیم ملی ایتالیا در بازی جمعه شب این تیم مقابل مقدونیه یک بار دیگر پنالتی از دست داد تا صدای هواداران این تیم دربیاید. جورجینیو چهار پنالتی آخرش را در تیم ملی از دست داده  و آندره آ الفانته از روزنامه گاتزتا دلو اسپورت معتقد است که هافبک آرسنال دیگر نباید پنالتی بزند. […]

- ستاره ایتالیا با از دست دادن چهارمین پنالتی صدای هواداران را درآورد

جورجینیو هافبک تیم ملی ایتالیا در بازی جمعه شب این تیم مقابل مقدونیه یک بار دیگر پنالتی از دست داد تا صدای هواداران این تیم دربیاید. جورجینیو چهار پنالتی آخرش را در تیم ملی از دست داده  و آندره آ الفانته از روزنامه گاتزتا دلو اسپورت معتقد است که هافبک آرسنال دیگر نباید پنالتی بزند.

اگرچه لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیا، مدعی شده که جورجینیو به پنالتی زدن ادامه خواهد داد اما هواداران و رسانه‌های ایتالیایی با نظر سرمربی مخالف هستند.

آندره آ الفانته، روزنامه‌نگار گاتزتا دلو اسپورت، در ستون خود خطاب به جورجینیو نوشت: “پافشاری روی این تصمیم درست نیست. جورجینیو حداقل برای ایتالیا نباید دیگر پنالتی بزند. او باید این کار را متوقف کند. “

الفانته همین‌طور توضیح داد که جورجینیو ۴۱ پنالتی از ۴۹ پنالتی خود در تمام مسابقات از جمله بازی‌های باشگاهی را به گل تبدیل کرده است.

از سوی دیگر جورجینیو از ۱۰ پنالتی که در ایتالیا داشته ۶ پنالتی را به گل تبدیل کرده و ۴ ضربه اخیر را از دست داده است. یکی از مهمترین ضرباتی که او از دست داد پنالتی مقابل انگلیس در فینال یورو ۲۰۲۰ بود.

البته به جز فینال یورو، جورجینیو یکی از حساس ترین پنالتی های ایتالیا را هم در راه جام جهانی ۲۰۲۲ از دست داد و مانع رسیدن آتزوری به جام جهانی شد.

باشگاه خبرنگاران