هافبک تهاجمی فرانسوی تیم استقلال در دیدار دوستانه مقابل نفت مسجد سلیمان تک گل برتری تیمش را به ثمر رساند. آرتور کوین یامگا که تا اینجا در دو دیدار مقابل هوادار و شمس آذر قزوین توانسته از روی نقطه پنالتی دروازه حریفان استقلال را دو بار باز کند در این دیدار تدارکاتی نیز پس از […]

- پنالتی‌زن استقلال باز هم خطا نزد/ خیال نکونام راحت شد

هافبک تهاجمی فرانسوی تیم استقلال در دیدار دوستانه مقابل نفت مسجد سلیمان تک گل برتری تیمش را به ثمر رساند.

آرتور کوین یامگا که تا اینجا در دو دیدار مقابل هوادار و شمس آذر قزوین توانسته از روی نقطه پنالتی دروازه حریفان استقلال را دو بار باز کند در این دیدار تدارکاتی نیز پس از اعلام پنالتی از سوی داور مسابقه پشت ضربه ایستاد و توپ را به زیبایی هرچه تمام‌تر تبدیل به گل کرد. گلی که استقلال با آن به برتری دست یافت.

نکته جالب توجه این است که یامگا در طول دو فصل گذشته که به استقبال پیوسته نیز همواره یکی از پنالتی زنان اصلی تیم استقلال بود. او در فصل بیست و یکم بعد از وریا غفوری پنالتی زن دوم بود اما بعد از، از دست رفتن چند ضربه پنالتی توسط وریا غفوری، یامگا از سوی مجیدی بعنوان پنالتی زن اول استقلال انتخاب شد و همه پنالتی ها را هم گل کرد.

بازیکن ۲۷ ساله متولد پاریس تیم استقلال فصل گذشته نیز از مجموع هفت گلی که به ثمر رساند ۵ گلش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. گل دوم استقلال در برد ۳ بر ۱ مقابل نساجی مازندران، گل دوم و سه امتیازی استقلال در دیدار مقابل گل گهر، تک گل سه امتیازی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان، گل دوم و برتری بخش استقلال در دیدار مقابل گل گهر که با پیروزی ۲ بر یک استقلال به پایان رسید و دومین گل استقلال مقابل ذوب آهن از روی نقطه پنالتی در هفته ۲۴ام.

با توجه به سابقه خوب یامگا در زدن ضربات پنالتی که تا اینجا هیچ یک را از دست نداده جواد نکونام از بابت پنالتی های احتمالی تیمش در دیدارهای بعدی خیالش راحت است.

منبع: خبـر ورزشی