به گزارش زیرنویس،مرحله انتخابی رقابت‌های فوتبال یورو ۲۰۲۴ عصر امروز از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه با برگزاری ۲ دیدار از گروه G پیگیری شد که طی آن مجارستان سه‌ بر یک مقابل مونته‌نگرو به پیروزی دست یافت و صربستان با تساوی ۲ بر ۲ مقابل بلغارستان متوقف شد اما صعود خود را قطعی کرد. در دیدار […]

به گزارش زیرنویس،مرحله انتخابی رقابت‌های فوتبال یورو ۲۰۲۴ عصر امروز از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه با برگزاری ۲ دیدار از گروه G پیگیری شد که طی آن مجارستان سه‌ بر یک مقابل مونته‌نگرو به پیروزی دست یافت و صربستان با تساوی ۲ بر ۲ مقابل بلغارستان متوقف شد اما صعود خود را قطعی کرد.

در دیدار مجارستان و مونته‌نگرو، داور ۱۲ بار به بازیکنان دو تیم کارت زرد نشان داد. در پایان بازی‌های این گروه، مجارستان با ۱۸ امتیاز صدرنشین بوده و صعود خود به یورو ۲۰۲۴ را قطعی کرده است. صربستان در این گروه ۱۴ امتیازی و در رده دوم است و مونته‌نگرو نیز با ۱۱ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد. لیتوانی با ۶ امتیاز در رده چهارم این گروه است و بلغارستان با ۴ امتیاز در انتهای جدول ۵ تیمی گروه G قرار دارد.

تاکنون به جز آلمان میزبان، تیم‌های ملی صربستان، اتریش، آلبانی، دانمارک، بلژیک، انگلیس، فرانسه، مجارستان، هلند، پرتغال، رومانی، اسکاتلند، اسلواکی، اسپانیا، سوئیس و ترکیه صعودشان را قطعی کرده‌اند. تنها در گروه‌های C، D، E و H هنوز تکلیف دومین تیم‌ صعودکننده تعیین نشده است.

بازی‌های انتخابی یورو ۲۰۲۴ امشب ادامه خواهد داشت که برنامه این مسابقات به شرح زیر است:

ساعت ۲۰:۳۰

بلژیک و جمهوری آذربایجان / سوئد و استونی

ساعت ۲۳:۱۵

بوسنی و اسلواکی / لیختن اشتاین و لوکزامبورگ / پرتغال و ایسلند / اسکاتلند و نروژ / اسپانیا و گرجستان

 

منبع خبر: رکنـا