به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، در بخش جوانان دختر انیس سال افزون از استان فارس به عنوان قهرمانی دست یافت، ثمین صالح زاده از تهران دوم شد و ستایش بهدار اصل از خوزستان و نرگس حسن زاده از تهران مشترکا در جایگاه سوم ایستادند. […]

معرفی نفرات برتر مسابقات دارت رنکینگ کشور مردان و زنان
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، در بخش جوانان دختر انیس سال افزون از استان فارس به عنوان قهرمانی دست یافت، ثمین صالح زاده از تهران دوم شد و ستایش بهدار اصل از خوزستان و نرگس حسن زاده از تهران مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.

در بخش بزرگسالان بانوان ماهور رجبی از تهران قهرمان شد، مریم احمدی از خراسان شمالی در جایگاه دوم ایستاد و سمیه محلوجی از مرکزی و شهلا رواجی از اردبیل در ردیف سوم مشترک قرار گرفتند.

در بخش جوانان پسر امیر علی یزدان پرست از خراسان شمالی قهرمان شد، امیر محمد عسکری از فارس در جایگاه دوم ایستاد و محمد رامتین روشنایی از یزد و امیر حسین عموزاده از لرستان در ردیف سوم مشترک قرار گرفتند.

در بخش بزرگسالان مردان حسین اعرابی از اصفهان به مقام قهرمانی رسید، حمید حقانی از هرمزگان دوم شد و ابوالفضل زارع از کرمان و محمد قلی شهروی از سمنان در مکان سوم مشترک ایستادند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا