به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، باشگاه استقلال در رسانه رسمی خود یاد و خاطره غلامحسین مظلومی، از بازیکنان افسانه ای این تیم را زنده نگه داشت و نوشت: «می‌گویند اگر برترین مهاجم دوران خودش نبوده باشد، قطعا جزو سه مهاجم برتر ایران تا قبل از انقلاب اسلامی بوده است. غلامحسین مظلومی، این اسطوره […]

باشگاه استقلال یاد آقای گل را زنده نگه داشت
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، باشگاه استقلال در رسانه رسمی خود یاد و خاطره غلامحسین مظلومی، از بازیکنان افسانه ای این تیم را زنده نگه داشت و نوشت: «می‌گویند اگر برترین مهاجم دوران خودش نبوده باشد، قطعا جزو سه مهاجم برتر ایران تا قبل از انقلاب اسلامی بوده است.

غلامحسین مظلومی، این اسطوره بی ادعا، ۹ سال پیش و در چنین روزی دعوت حق را لبیک گفت و تنهایمان گذاشت.

او که مهاجمی بی بدیل و فوق العاده زهردار بود، نقش پررنگی در قهرمانی اول استقلال در آسیا و و در واقع ستاره اول داشت و آقای گلی این رقابت‌ها، سه دوره آقای گلی لیگ ایران، آقای گلی جام ملت‌های آسیا، آقای گلی بازی‌های آسیایی و به ثمر رساندن تک گل ایران در بازی مقابل کوبا در المپیک ۱۹۷۶ مونترال کانادا، تنها گوشه‌ای از افتخارات پرشمار این مرد بزرگ است.

مرحوم مظلومی در اواخر دهه شصت هدایت استقلال را هم برعهده داشت و خیلی از بزرگان استقلال در اوایل دهه هفتاد، شاگرد او بودند.

مطمئنا جای خالی “غلام سرطلایی” هیچوقت در تاریخ باشگاه استقلال پر نخواهد شد.  یاد او تا همیشه در کنار ما خواهد بود.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

باشگاه استقلال یاد آقای گل را زنده نگه داشت

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا