لوکا مودریچ هافبک کروات رئال‌مادرید تصمیم دارد در پایان فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ این تیم را ترک کند. دوران حضور مودریچ در رئال‌مادرید با ۵ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و ۳ قهرمانی در لالیگا اسپانیا شگفت‌انگیز بوده و او به‌عنوان یک اسطوره تیم را ترک خواهد کرد. این بازیکن ۳۸ ساله که با تمدید ۱۲ ماهه […]

- تصمیم غیرمنتظره ستاره شماره ۱۰ رئال‌مادرید/ او هم مسیر رونالدو و بنزما را می‌رود؟

لوکا مودریچ هافبک کروات رئال‌مادرید تصمیم دارد در پایان فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ این تیم را ترک کند.

دوران حضور مودریچ در رئال‌مادرید با ۵ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و ۳ قهرمانی در لالیگا اسپانیا شگفت‌انگیز بوده و او به‌عنوان یک اسطوره تیم را ترک خواهد کرد. این بازیکن ۳۸ ساله که با تمدید ۱۲ ماهه قراردادش برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ در سانتیاگو برنابئو ماندگار شد، با کاهش مدت زمان حضورش در ترکیب تیم مواجه شده است.

با وجود این که کارلو آنچلوتی اشاره کرده که مودریچ همچنان برای برنامه‌های تیمش در پایتخت اسپانیا بازیکنی حیاتی خواهد بود، شایعه شده که این بازیکن باتجربه از حضور در زمین برای مدت زمان بیشتر ناامید است.

پیشنهادی تابستانی از لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی توسط لوکا مودریچ رد شد، برای این که او خواهان ماندن در مادرید بود، اما حالا شرایط تغییر کرده است. نشریه «اسپورت» هم در این باره گزارش داد، مودریچ برای جدایی در ژانویه تلاش نخواهد کرد، برای این که کارلتو نگران افزایش مصدومان تیمش است.

تجربه مودریچ در نیم‌فصل دوم حیاتی خواهد بود و آنچلوتی روی توانایی‌های او از ژانویه به بعد تکیه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: فهرست مصدومان رئال‌مادرید؛ هر روز بلندتر از دیروز!/ کهکشانِ کم‌نور

منبع: خبـر ورزشی