منتظر پیامک کسر از حساب خود باشید
منتظر پیامک کسر از حساب خود باشید

تسنیم نوشت: یک بانک با ارسال این پیامک‌ها، کارمزد پیامک اطلاع‌رسانی خدمات خود را در رقم‌هایی بین ۴ تا ۱۰۰ هزار تومان اعلام کرده است.محرمیان ،معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: امسال اپراتورهای تلفن همراه هزینه پیامک‌ها را افزایش زیادی داده‌اند و به همین دلیل هزینه پیامک بانک‌ها هم بالا رفته است. بانک مرکزی اعلام […]

- منتظر پیامک کسر از حساب خود باشید

تسنیم نوشت: یک بانک با ارسال این پیامک‌ها، کارمزد پیامک اطلاع‌رسانی خدمات خود را در رقم‌هایی بین ۴ تا ۱۰۰ هزار تومان اعلام کرده است.
محرمیان ،معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: امسال اپراتورهای تلفن همراه هزینه پیامک‌ها را افزایش زیادی داده‌اند و به همین دلیل هزینه پیامک بانک‌ها هم بالا رفته است. بانک مرکزی اعلام کرده است بانک‌ها کنار هزینه اپراتورها برای هر پیامک باید ۳۰ تومان دریافت کنند؛ عملاً بانک‌ها سودی از ارسال پیامک ندارند وحتی برخی از بانک‌ها در این حوزه ضرر هم دارند.
محمدرضا جمشیدی دبیر کانون بانک‌های خصوصی هم در این ارتباط گفت: برای هر پیامک باید ۴۸ تومان به سازمان تنظیم مقررات بپردازیم؛ بعد از رایزنی‌هایی که انجام دادیم این رقم را به ۳۵۶ ریال کاهش دادیم ولی طبق بخشنامه بانک مرکزی، باید کنار این رقم برای هر پیامک ۳۰ تومان هم پرداخت کنیم. در همین ارتباط شکایتی را به سازمان پدافند غیرعامل ارسال کردیم؛ آنها هم نامه‌ای به تنظیم مقررات ارسال کرده‌اند که رقم در نظر گرفته‌شده برای پیامک‌ها خیلی بالاست، ولی با وجود این، هنوز نتیجه خاصی حاصل نشده است.

منبع: اطلاعات انلاین