قهرمانان و ورزشکاران چهارشنبه با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند
قهرمانان و ورزشکاران چهارشنبه با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند

به گزارش زیرنویس، ورزشکاران و تیم‌های مدال آور ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ روز چهارشنبه یکم آذرماه با مقام معظم رهبری دیدار خواهند داشت و والیبال ایران که هم اکنون پر افتخارترین رشته گروهی ورزش ایران محسوب می‌شود، تنها رشته‌ای است که در چهار رده سنی زیر ۱۶ سال، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این […]

به گزارش زیرنویس، ورزشکاران و تیم‌های مدال آور ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ روز چهارشنبه یکم آذرماه با مقام معظم رهبری دیدار خواهند داشت و والیبال ایران که هم اکنون پر افتخارترین رشته گروهی ورزش ایران محسوب می‌شود، تنها رشته‌ای است که در چهار رده سنی زیر ۱۶ سال، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این مراسم شرکت می‌کند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در سال ۱۴۰۲ و در کشور بحرین به مقام قهرمانی جهان دست یافت و طلایی شد و تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در رقابت‌های جهانی آرژانتین نایب قهرمان شد و بازیکنان این تیم مدال نقره دریافت کردند.

تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال ایران نیز با کسب مقام قهرمانی در زیر ۱۶ آسیا و آسیای مرکزی دبل طلایی در سال ۱۴۰۲ داشت تا سال آینده به عنوان قهرمان آسیا در رقابت‌های قهرمانی جهان زیر ۱۷ سال شرکت کند.

تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران نیز با کسب مقام قهرمانی در بازی‌های آسیایی هانگژو و نایب قهرمانی آسیا در ارومیه، از دیگر نمایندگان والیبال کشورمان در دیدار با مقام معظم رهبری هستند.

پایان پیام/





منبع: فارس