تیم ملی فوتبال کشورمان که با هدایت کارلوس کیروش در پاییز سال ۱۳۹۲ درگیر پیکارهای انتخابی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ بود، روز ۲۸ آبان ماه آن سال در بیروت به یک پیروزی پرگل دست پیدا کرد و تیتر اول زیرنویس در بیست‌ونهم آبان ماه  ۹۲ به همین مسئله اختصاص یافت. این برد در حالی به […]

- لبنان لرزید

تیم ملی فوتبال کشورمان که با هدایت کارلوس کیروش در پاییز سال ۱۳۹۲ درگیر پیکارهای انتخابی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ بود، روز ۲۸ آبان ماه آن سال در بیروت به یک پیروزی پرگل دست پیدا کرد و تیتر اول زیرنویس در بیست‌ونهم آبان ماه  ۹۲ به همین مسئله اختصاص یافت.

این برد در حالی به دست آمد که امیرحسین صادقی و جواد نکونام ملی‌پوشان استقلالی تیم ملی دو گل برای ما زدند و گل‌های دیگر هم توسط اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد به ثمر رسیده شد. البته نکته مهم پیرامون بازی مذکور این بود که قبل از آغاز بازی لبنان شاهد حملات تروریستی بود و همین مسئله کل بازی را تحت تاثیر قرار داد ولی ملی‌پوشان کشورمان نمایش خوبی ارائه کردند و مقتدرانه میزبان خود را شکست دادند.

لبنان یک بار در تابستان سال ۹۱ در کمال تعجب همه کارشناسان فوتبال آسیا موفق به شکست ایران در بیروت شده بود و به همین خاطر بچه‌ها با احتیاط بیشتری به مصاف این تیم رفتند.

منبع: خبـر ورزشی