چگونه برای رفتن به عروسی لباس بپوشیم؟
چگونه برای رفتن به عروسی لباس بپوشیم؟

به درستی که انتخاب کردن یک لباس مناسب برای رفتن به یک مراسم عروسی کار ساده‌ای نیست! همه اشخاص درست در لحظه تحویل گرفتن کارت دعوت خود، به این فکر می‌افتند که چه لباسی را برای حضور در این مراسم باید انتخاب کنند. در برخی از کارت‌های دعوت، یه تم خاصی از لباس پوشین ذگر […]

به درستی که انتخاب کردن یک لباس مناسب برای رفتن به یک مراسم عروسی کار ساده‌ای نیست! همه اشخاص درست در لحظه تحویل گرفتن کارت دعوت خود، به این فکر می‌افتند که چه لباسی را برای حضور در این مراسم باید انتخاب کنند. در برخی از کارت‌های دعوت، یه تم خاصی از لباس پوشین ذگر شده که به شما کمک می‌کند که چگونه لباس خود را انتخاب کنید اما همیشه انتخاب کردن لباس به این راحتی نیست! در بیشتر کارت‌های دعوت به مراسم عروسی چیزی از نوع لباس پوشیدن ذکر نشده که به همین دلیل است که شما به عنوان مهمان، ممکن است نگران پوشش خود در شب عروسی باشید!

ما در این مطلب سعی کرده‌ایم که یک راهنمای کاملی برای انتخاب کردن لباس برای مجالس و مراسم‌های عروسی باشیم و بتوانیم به شما کمک کنیم که چه چیزی را بپوشید و یا از پوشیدن چه چیزی در مراسم عروسی دوری کنید. با ما همراه باشید!

از لباس‌های مناسب برای مجلس‌های رسمی استفاده کنید

چگونه برای رفتن به عروسی لباس بپوشیم؟

لباس مجلسی همانطور که از اسم آن پیداست، یک پوشش مناسب برای مجالس و مهمانی‌های رسمی است. پیروی کردن از سبک پوشش مجالس رسمی یکی از مهم‌ترین قدم‌ها برای شروع کردن روند انتخاب لباس برای مراسم عروسی است. شما نیاز دارید که اول یک درک ساده از نوع مراسم عروسی داشته باشید. در اکثر مراسم‌های عروسی، یک مهمانی رسمی برگزار می‌شود که همگی مهمان‌ها با یک لباس مجلسی مثل کت و شلوار حاضر می‌شوند که هم خانم‌ها و آقایان باید از این تم برای انتخاب لباس‌های خود استفاده کنند.

یکی دیگر از موارد قابل هنگام انتخاب کردن لباس مناسب برای مجالس عروسی، انتخاب کردن لباس با توجه به فصل کنونی است. رنگ انتخابی شما تاثیر بسیار زیادی بر ظاهر شما در یک مراسم رسمی مانند عروسی دارد. به عنوان مثال در فصل‌های سردتر، انتخاب کردن رنگ‌های تیره‌تر مثل مشکی و آبی پررنگ می‌تواند گزینه بهتری برای شما باشد و برعکس در فصول گرم‌تر، رنگ‌های پرجلوه‌تر می‌توانند بهترین انتخاب‌ها برای مهمان‌ها باشد.

توجه داشتن به زمان برگزاری مراسم عروسی نیز می‌تواند کمک بزرگی به انتخاب کردن لباس مجلسی شما کند. اگر مراسم شما در هنگام روز برگزار می‌شود، بهتر است که پیراهن‌های رنگی برای حضور در مراسم عروسی استفاده کنید. مهم این است که پیراهن شما جلوه لازمه را داشته باشد! همچنین لباس انتخابی خانم‌ها نیز باید بر طبق این الگو باشد. بهتر است که در هنگام انتخاب یک لباس مجلسی برای خانم‌ها، از رنگ‌های تیره‌تر مثل سورمه‌ای استفاده شود و در هنگام انتخاب کردن یک جواهر مناسب، حتماً از رنگ سفید برای جواهرات استفاده شود.

بهترین لباس‌ها برای یک مراسم عروسی تابستانی

در هنگام تابستان و هوای گرم‌تر شما باید لباس‌های رنگی و خنک‌تر انتخاب کنید. معمولا پارچه‌های ریون و کتان انتخاب‌های بهتری هستند و می‌توانند بدن شما را خنک نگه دارند. همچنین در هنگام انتخاب لباس مناسب، شما باید به دنبال لباس‌های سبک‌تری در هنگام تابستان باشید تا در هنگام استفاده کردن از آنها تجربه بهتری را داشته باشید.

به علاوه، در هنگام انتخاب کفش‌های مناسب برای مهمانی، شما باید به دنبال کفش‌های سبک و بازتر باشید تا در هنگام حضور داشتن در مهمانی برای مدت طولانی، از پوشیدن آنها خسته نشوید.

بهترین لباس‌ها برای یک مراسم عروسی زمستانی

چگونه برای رفتن به عروسی لباس بپوشیم؟

مراسم‌های عروسی زمستانی به طور معمول رسمی‌تر از مراسم‌های دیگر در فصل‌های مختلف هستند و شما نیازمند پیروی از الگوی پوشش مخصوص فصل زمستان هستید! رسمیت مراسم‌ها در زمستان بیشتر به دلیل نزدیک بودن آنها به مراسم‌های آخر سال و تعطیلی‌های رسمی است که معمولاً زمانی برای جمع شدن خانواده‌ها در کنار هم است. بدون شک یکی از بهترین نوع لباس‌ها برای مراسم‌های عروسی در فصل‌های سرد، کت و شلوار کلاسیک است.

قابل توجه است که پیراهن انتخابی شما رنگی هماهنگ با کراوات و یا پاپیون شما داشته باشد. سعی کنید که از پیراهن‌های رسمی برای این مجالس استفاده کنید و از رنگ‌های مناسب برای مجالس رسمی مثل سفید، سورمه‌ای و طوسی استفاده کنید. نوع پارچه پیراهن سلیقه‌ای است اما مناسب است که شما در مراسم‌های رسمی از انتخاب پارچه‌های براق و پر زرق و برق دوری کنید چراکه این نوع پارچه‌ها برای مراسم‌های رسمی انتخاب خوبی نیستند!

جین وست یکی از بهترین برندهای مردانه در ایران است که رنج وسیعی از پیراهن‌های مناسب برای عروسی و مجالس رسمی و یا غیر رسمی را داراست. شما هم اکنون می‌توانید از محصولات برند جین وست دیدن کنید و لباس مورد نظر خود را به روش اینترنتی خریداری کنید!

از پوشیدن رنگ سفید خودداری کنید!

این یکی از مهم‌ترین نکات برای شرکت در مراسم‌های عروسی است! از پوشیدن لباس سفید رنگ خودداری کنید. در شرایطی پوشیدن لباس سفید ایرادی ندارد که در کارت دعوت شما پوشیدن این رنگ لباس ذکر شده باشد و یا تم مخصوص عروسی، رنگ سفید باشد اما در غیر این صورت رنگ سفید مناسب برای مهمانان نمی‌باشد. همچنین پوشیدن لباس‌هایی که دارای طیف رنگی سفید هستند نیز انتخاب خوبی برای مهمانان نمی‌باشد.

شاید برای شما هم سوال باشد که چرا آقایان آزاد به پوشیدن لباس‌های سفید هستند اما خانم‌ها نه؟ این به این دلیل است که لباس‌های اصلی انتخابی آقایان معمولاً دارای رنگ‌ها تیره‌تر می‌باشد و رنگ سفید در پیراهن و یا اکسسوری‌های مختلف به کار می‌رود و این نوع ترکیب رنگ مشکل خاصی برای حاضر شدن در مراسم عروسی ندارد. این موضوع برای خانم‌ها نیز صدق می‌کند. خانم‌ها مجاز به پوشیدن رنگ سفید هستند اما به صورتی که رنگ سفید به عنوان تم اصلی رنگ لباس شما نباشد.

همچنین همانطور که مشخص است پوشیدن لباس‌های غیررسمی و روزمره در مراسم عروسی جایز نمی‌باشد و شما باید از انتخاب کردن آنها به عنوان لباس مجلسی خود خودداری کنید.

کلام آخر

همانطور که در این مطلب گفته شد، شما می‌تواندی با پیروی کردن از چند نکته ساده، به بهرین شکل خود در مراسم‌های عروسی رسمی و غیر رسمی حاضر شوید. یکی از بهترین نکات پس از انتخاب لباس مناسب، ایتفاده کردن از اکسسوری‌های مختلف است که می‌تواند به ظاهر شما جلوه زیبا و خاصی را بدهد. این مطلب لیستی از بهترین راه‌ها و روش‌ها برای آماده شدن برای مجالس عروسی بود و ما امیدواریم که موفق شده باشیم به شما برای انتخاب بهترین لباس کمک کرده باشیم. از همراهی شما متشکریم!

 

نویسنده: امیرحسین نظری

منبع: اطلاعات انلاین