سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر در خصوص سرقت لوازم و محتویات خودرو در محدوده شهرری، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کلانتری ۱۷۲ این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با […]

سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر در خصوص سرقت لوازم و محتویات خودرو در محدوده شهرری، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کلانتری ۱۷۲ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با سو استفاده از تاریکی هوا و محیط خودروهای پارک شده، سوژه مورد نظر را انتخاب و در فرصت مناسبی درب خودرو را تخریب و اقدام به سرقت محتویات داخل و قطعات خودروها می نماید.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: عوامل کلانتری حضرت عبدالعظیم(ع) با اقدامات فنی و اطلاعاتی، در نهایت بیست و هفتم آبان ماه سال جاری هویت و مخفیگاه متهم را که دارای سابقه بودند، شناسایی شد.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران روز گذشته به مخفیگاه متهم در محدوده شهرری مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه سارق را دستگیر کرده که در بازرسی از مخفیگاه وی ۱۶ عدد ضبط خودرو، ۶ جفت باند، چهار عدد آمپیلی و یک عدد ساب خودرو کشف که به همراه متهم به کلانتری منتقل نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: متهم ۳۴ ساله سابقه دار پس از انتقال به کلانتری به بزه انتسابی معترف گردید که پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضائی گردید.

منبع خبر: رکنـا