طلای المپیک پاریس هدف جوکوویچ در سال ۲۰۲۴
طلای المپیک پاریس هدف جوکوویچ در سال ۲۰۲۴

به گزارش زیرنویس، نواک جوکوویچ ستاره تنیس جهان در سال ۲۰۲۳ افتخارات زیادی کسب کرد. پایان سال با عنوان مرد شماره یک، هفتمین قهرمانی فینال ATP، کسب بیست و چهارمین عنوان قهرمانی بخشی از افتخارات اوست.  صربیناتور برای سال ۲۰۲۴ هم برنامه دارد که طلای المپیک پاریس مهمترین هدف اوست. جوکوویچ در این باره گفت: […]

به گزارش زیرنویس، نواک جوکوویچ ستاره تنیس جهان در سال ۲۰۲۳ افتخارات زیادی کسب کرد. پایان سال با عنوان مرد شماره یک، هفتمین قهرمانی فینال ATP، کسب بیست و چهارمین عنوان قهرمانی بخشی از افتخارات اوست. 

صربیناتور برای سال ۲۰۲۴ هم برنامه دارد که طلای المپیک پاریس مهمترین هدف اوست. جوکوویچ در این باره گفت: ۴ قهرمانی گرنداسلم و طلای المپیک مهمترین اهداف است. من همیشه اهداف بزرگی دارم و برای سال بعد هم فرقی نمی‌کند.

وی افزود: بدن من به خوبی از من محافظت می‌کند و به حرف من گوش می‌دهد. از طرفی تیم و مردم خوبی اطراف من هستند. انگیزه به ویژه برای تورنمنت‌های بزرگ بسیار مهم بوده و این است که مرا رو به جلو می‌برد. 

جوکوویچ هنوز در المپیک موفق به کسب مدال طلا نشده و بهترین مدال او برنز المپیک ۲۰۰۸ پکن بود. او ۴ بار به المپیک رفته و در ۳ رویداد قبلی موفق به کسب مدال نشده است. 

پایان پیام/





منبع: فارس