به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی، رئیس کمیته جوانان در آستانه دیدار تیم زیر ۱۷ سال کشورمان مقابل مراکش عنوان کرد: گذشته و بررسی نقاط و ضعف آنچه در تاریخ به وقوع پیوسته، چراغ راه آینده است. به همین دلیل، ابتدا وظیفه خود می‌دانم […]

- امیدوارم احترام جهان به تیم ما بیشتر و بیشتر شود

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی، رئیس کمیته جوانان در آستانه دیدار تیم زیر ۱۷ سال کشورمان مقابل مراکش عنوان کرد: گذشته و بررسی نقاط و ضعف آنچه در تاریخ به وقوع پیوسته، چراغ راه آینده است. به همین دلیل، ابتدا وظیفه خود می‌دانم از همراهی همه روسای هیات‌های فوتبال و استعدادیابان سرتاسر کشور که در در بیش از دو سال گذشته در جهت معرفی استعداد‌های جدید کمک کردند نهایت سپاس را داشته باشم.

وی ادامه داد: خوشحالم در حال حاضر با درایت، تلاش و برنامه ریزی کادر فنی، تیمی داریم که درست است از نظر سنی بالا نیست، اما بسیار قابل احترام و بزرگ است. امیدوارم با ادامه این روند، به ویژه در مسابقه با مراکش، احترام فوتبال جهان به این تیم بیشتر و بیشتر شود.

ماجدی خاطرنشان کرد: تیم دوست داشتنی کشورمان، صرف نظر از هر نتیجه‌ای تا امروز افتخارآفرین بوده است. در حال حاضر، مهم‌ترین بحث این است که حمایت از تیم نوجوانان ادامه داشته باشد و انرژی مثبت به سمت تیم بفرستیم. قطعا در فاز آتی، برنامه فدراسیون تقویت روند مثبت و صعودی مربوط به این تیم و تعمیم آن به تیم‌های رده‌های بعدی است.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا