در جمع شاگردان جواد نکونام یک بازیکن در ۴ دیدار اخیر تیم استقلال مقابل ذوب آهن به این تیم گل زده است. کوین یامگا ۲۷ ساله هافبک فرانسوی تیم استقلال که در ابتدای لیگ برتر بیست و یکم به استقلال پیوست در نخستین بازی خود برای استقلال و فرهاد مجیدی مقابل ذوب آهن به میدان […]

در جمع شاگردان جواد نکونام یک بازیکن در ۴ دیدار اخیر تیم استقلال مقابل ذوب آهن به این تیم گل زده است.

کوین یامگا ۲۷ ساله هافبک فرانسوی تیم استقلال که در ابتدای لیگ برتر بیست و یکم به استقلال پیوست در نخستین بازی خود برای استقلال و فرهاد مجیدی مقابل ذوب آهن به میدان رفت. این دیدار که در چهارچوب هفته دوم لیگ برتر بیست و یکم برگزار می‌شد در اصفهان با پیروزی ۲ بر صفر استقلال به پایان رسید. نکته جالب توجه این بود که کوین یامگا در آن دیدار در دقیقه ۲۷ و ۵+۹۰ از روی نقطه پنالتی دوبار دروازه تیم سبزپوش اصفهانی را باز کرد.

این بازیکن فرانسوی در دیدار برگشت همان فصل نیز در دیداری که در چهارچوب هفته هفدهم برگزار شد تک گل پیروزی بخش استقلال را در دقیقه ۵۴ مقابل این تیم اصفهانی به ثمر رساند تا ۶ امتیاز از مجموع امتیازات استقلال در قهرمانی لیگ برتر ۲۱ام را به تنهایی و در دو دیدار مقابل ذوب آهن برای فرهاد مجیدی و تیمش به ارمغان آورده باشد.

این استقلالی گربه سیاه ذوب‌آهن/ آمار بی‌نظیر ستاره تیم نکونام مقابل گاندوها
یامگا پس از به ثمر رساندن گل دوم استقلال مقابل ذوب آهن در دیدار برگشت فصل پیش

اما این سه گل آخرین گل‌های یامگا به ذوب آهن نبود. او در دیدار هفته بیست و چهارم و دور برگشت فصل گذشته نیز در برد دو بر صفر شاگردان ساپینتو مقابل ذوب آهن در استادیوم آزادی یکی از دو گل را از روی نقطه پنالتی و در دقیقه شصت و سوم برای استقلال به ثمر رساند. گل اول استقلال در مسابقه را مهدی قائدی در دقیقه ۲۰ به ثمر رسانده بود.

نکته جالب توجه اینکه یامگا در بازی دوستانه اخیر استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان نیز از روی نقطه پنالتی تک گل برد آبی پوشان را به ثمر رساند.

حالا و در آستانه دیدار هفته یازدهم استقلال مقابل ذوب آهن این بازیکن که تا اینجا در گلزنی مقابل ذوب آهن پوکر کرده یکی از آماده‌ترین بازیکنان نکونام در جمع آبی پوشان به شمار می‌رود. دیدار تیم‌های استقلال و ذوب آهن روز شنبه هفته آینده چهارم آذر و ساعت ۱۷:۳۰ در زمین فولادشهر برگزار می‌شود. این دوتیم در حال حاضر با ۲۲ و ۱۸ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند.

منبع: خبـر ورزشی