اخبار رسیده از اتاق مدیریت باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که پرسپولیسی‌ها پس از عزیمت به عربستان تمرکز خود را روی بازی مقابل النصر گذاشته و پس از سه جلسه تمرین در ریاض روز دوشنبه آینده به مصاف این حریف خواهند رفت. با موافقت یحیی گل محمدی و مساعدت مسئولان باشگاه النصر همچنین مدیرعامل […]

باشگاه النصر عربستان, پرسپولیس, تیم‌های پرسپولیس و النصر عربستان, لیگ قهرمانان آسیا - برنامه حاجی شدن پرسپولیسی‌ها مشخص شد

اخبار رسیده از اتاق مدیریت باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که پرسپولیسی‌ها پس از عزیمت به عربستان تمرکز خود را روی بازی مقابل النصر گذاشته و پس از سه جلسه تمرین در ریاض روز دوشنبه آینده به مصاف این حریف خواهند رفت.

با موافقت یحیی گل محمدی و مساعدت مسئولان باشگاه النصر همچنین مدیرعامل پرسپولیس این احتمال زیاد است که در حد فاصل پایان بازی پرسپولیس مقابل النصر تا زمان برگشت به تهران اعضای تیم پرسپولیس عازم شهر مکه شده و به زیارت خانه خدا بروند.

لازم به ذکر است؛ در شرایطی که کاروان پرسپولیس با پرواز چارتر عازم ریاض خواهد شد مشکلی بابت این موضوع نیز برای اعضای این تیم به وجود نخواهد آمد تا به موقع خودشان را به تهران رسانده و آماده دیدار بعدی مقابل نماینده قطر شوند.

ضمن اینکه دیدار بعدی پرسپولیس در آخرین بازی دور برگشت روز سه شنبه ۱۴ آذر در تهران برگزار خواهد شد که در این حدفاصل پرسپولیسی‌ها در لیگ برتر نیز مسابقه‌ای ندارند. مصاف بعدی پرسپولیس در لیگ برتر روز شنبه هجدهم آذر مقابل تیم هوادار برگزار خواهد شد و پس از آن دربی را در ۲۳ آذر پیش رو خواهد داشت.

یادآور می شود؛ دیدار تیم‌های پرسپولیس و النصر عربستان ساعت ۲۱:۳۰ روز دوشنبه ششم آذر در ورزشگاه خانگی النصر در شهر ریاض کشور عربستان برگزار می‌شود. دیدار رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود یاران رونالدو به پایان رسید.

منبع: خبـر ورزشی