شائبه برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی به نفع داوری
شائبه برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی به نفع داوری

 براساس اعلام فدراسیون دوومیدانی انتخابات کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران این فدراسیون چهارشنبه، اول آذر ماه برگزار می‌شود و لیست کاندیدا‌های این کمیسیون‌ها اعلام شد. احسان حدادی، حسن تفتیان، فرزانه فصیحی، حمیده اسماعیل‌نژاد، رضا قاسمی و کیوان قنبرزاده از جمله نفراتی هستند که کاندیدای انتخابات کمیسیون ورزشکاران شده‌اند. انتخابات به صورت الکترونیک و به مدت […]

دوومیدانی, سرپرست فدراسیون دوومیدانی - شائبه برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی به نفع داوری

 براساس اعلام فدراسیون دوومیدانی انتخابات کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران این فدراسیون چهارشنبه، اول آذر ماه برگزار می‌شود و لیست کاندیدا‌های این کمیسیون‌ها اعلام شد.

احسان حدادی، حسن تفتیان، فرزانه فصیحی، حمیده اسماعیل‌نژاد، رضا قاسمی و کیوان قنبرزاده از جمله نفراتی هستند که کاندیدای انتخابات کمیسیون ورزشکاران شده‌اند. انتخابات به صورت الکترونیک و به مدت ۶ ساعت از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح چهارشنبه تا ۱۶ و ۳۰ دقیقه همان روز انجام می‌شود.

البته با وجود این اتفاق و طبق اساسنامه عرف این است که سه ماه پیش از برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی باید کار‌های اساسی از طرف ورزشکاران صورت بگیرد تا در نهایت امر این اتفاق منجر شود که ۴۵ روز پس از آن لیست نهایی مشخص شود. اکنون این سوال پیش می‌آید ورزشکاران چطور می‌توانند در ظرف ۲۴ ساعت تا پیش از انتخابات با افراد مختلف رایزنی کنند؟ آیا این اتفاق نشان از کج سلیقگی فدراسیون دوومیدانی و افراد آن ندارد؟

گفتنی است در شرایط فعلی هنوز مشخص نیست چه زمانی انتخابات فدراسیون دوومیدانی برگزار می‌شود و از طرف دیگر نیز افشین داوری همچنان با وجود اتمام دوره سرپرستی‌اش به فعالیت خود ادامه می‌دهد و در این برهه زمانی تنها شخص وزیر ورزش و جوانان است که می‌تواند به داوری ابلاغ کند که آیا اجازه فعالیت مجدد در سمت خود را دارد یا خیر.

نکته جالب توجه این است که داوری قصد کاندیداتوری در انتخابات فدراسیون دوومیدانی را هم دارد و در شرایط فعلی حضور او این شائبه را ایجاد می‌کند که بخواهد به دنبال اتفاقات پس از آن از جایگاه خود برای به دست آوردن جایگاه ریاست فدراسیون دوومیدانی سوء استفاده کند.

گفتنی است فدراسیون دوومیدانی در نظر دارد که محمد مشهدی باری را به‌عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی معرفی کند تا افشین داوری از سمت خود استعفا دهد و دبیر فدراسیون کار‌های مربوط به برگزاری انتخابات را پیگیری کند تا داوری برای حضور در انتخابات فدراسیون ثبت نام کند که پس از آن با لابی گری دبیر مجمع و خود او بتوانند افراد را در روز انتخابات به نفع افشین داوری مهره چینی کنند.

باشگاه خبرنگاران