اخبار و شایعات حکایت از آن دارد که موقعیت رضا درویش در پرسپولیس خیلی محکم نیست و احتمال رفتن او بعد از بازی با النصر عربستان یا بعد از بازی با استقلال وجود دارد. کاری به عملکرد درویش نداریم و طبعا او هم مثل هر مدیر دیگری نقاط ضعف و قوتی دارد اما هر موقع […]

پرسپولیس, دیر عامل پرسپولیس, رضا درویش, فوتبال, لیگ برتر - خطر تغییر دوباره مدیرعامل در پرسپولیس!

اخبار و شایعات حکایت از آن دارد که موقعیت رضا درویش در پرسپولیس خیلی محکم نیست و احتمال رفتن او بعد از بازی با النصر عربستان یا بعد از بازی با استقلال وجود دارد. کاری به عملکرد درویش نداریم و طبعا او هم مثل هر مدیر دیگری نقاط ضعف و قوتی دارد اما هر موقع می‌خواهند برای پرسپولیس و استقلال مدیر انتخاب کنند، تن و بدن هواداران دو تیم می‌لرزد چون آن‌ها می‌دانند که معمولا هر مدیری می‌رود یک مدیر ضعیف‌تر می‌آید که تجربه مدیر قبلی را هم ندارد. الان هم بیم از آن می‌رود که درویش برود و یک مدیر ضعیف‌تر بیاید.

کلا هر موقع وزارت ورزش می‌خواهد مدیر انتخاب کند این نگرانی وجود دارد و ماجرا فقط مختص به کیومرث هاشمی هم نمی‌شود. هاشمی مدیر سالمی است اما بعید می‌دانیم اشراف کامل و صد درصدی روی مشکلات پرسپولیس و استقلال داشته باشد. همین پارسال و در دوره سجادی آن‌قدر در استقلال مدیر عوض کردند که این تیم از آسیا حذف شد! شما کدام باشگاه دنیا را سراغ دارید که در عرض ۱۲ ماه ۴ مدیر عوض کند؟ در شرایط فعلی هم صرف‌نظر از خوب یا بد بودن کارنامه رضا درویش این نگرانی وجود دارد که با انتخاب بعدی، سال آینده پرسپولیس و استقلال با هم در آسیا نباشند!

منبع: خبـر ورزشی