اعتراض سپاهان به نتیجه بازی با الاتحاد رد شد
اعتراض سپاهان به نتیجه بازی با الاتحاد رد شد

باشگاه سپاهان رسما اعلام کرد که کمیته استیناف AFC اعتراض آن‌ها را نسبت به نتیجه بازی با الاتحاد رد کرده است.

 

به گزارش زیرنویس، در روز‌های اخیر، شایعات زیادی رای کمیته استیناف AFC درباره بازی سپاهان و الاتحاد مطرح شده بود. سپاهانی‌ها، اعتقاد داشتند پرونده به کمیته استیناف رفته، اما بعضی رسانه‌ها، نوشتند با توجه به اینکه سپاهان الزامات اعتراض را رعایت نکرده رای AFC برای این بازی قطعی شده است.

اطلاعیه امروز سپاهان، پرونده این موضوع را بست و این باشگاه اعلام کرد اعتراض آن‌ها، توسط AFC پذیرفته نشده و آن‌ها رای به قطعی شدن حکم داده‌اند.

«صبح امروز جلسه کمیته استیناف AFC به صورت ویدئوکنفرانس برای رسیدگی به تجدیدنظرخواهی باشگاه سپاهان در خصوص تصمیم کمیته انضباطی AFC برای دیدار سپاهان-الاتحاد تشکیل شد. پس از اتفاقاتی که در جریان دیدار لغو شده فولاد مبارکه سپاهان ایران و الاتحاد عربستان رخ داد، تیم حقوقی باشگاه سپاهان در دو مرحله لوایح خود را جهت ارائه به رکن قضایی AFC آماده نمود.

ساعاتی پس از برگزاری این جلسه، کمیته استیناف AFC با ارسال نامه‌ای رسمی، تجدیدنظرخواهی سپاهان در خصوص رأی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا را رد کرد. لازم به ذکر است باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پس از دریافت زمینه‌های صدور رأی (GROUNDS)، در دادگاه عالی ورزش (CAS) پیگیر احقاق حقوق خود در این زمینه خواهد شد.»

با توجه به پروسه طولانی رسیدگی شکایات در دادگاه عالی ورزش، سپاهان نمی‌تواند در دور گروهی روی امتیازات بازی با الاتحاد حساب کند و میزبانی‌های بعدی این تیم هم، در ورزشگاه آزادی انجام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران