قرارداد کارلو آنچلوتی با رئال مادرید در پایان فصل تمام می‌شود و در حالی که اخیراً شایعاتی مبنی بر تمدید قرارداد او با لوس بلانکوس به گوش می‌رسد، برزیل همچنان مطمئن است که او را به عنوان سرمربی بعدی تیم خود خواهد داشت. آنچلوتی اغلب از پاسخ دادن به سوالات مربوط به آینده خود طفره […]

- بمب خبری فوتبال ملی؛ آنچلوتی با برزیل به توافق رسید

قرارداد کارلو آنچلوتی با رئال مادرید در پایان فصل تمام می‌شود و در حالی که اخیراً شایعاتی مبنی بر تمدید قرارداد او با لوس بلانکوس به گوش می‌رسد، برزیل همچنان مطمئن است که او را به عنوان سرمربی بعدی تیم خود خواهد داشت. آنچلوتی اغلب از پاسخ دادن به سوالات مربوط به آینده خود طفره می‌رود، اما اعلام کرده که در رئال مادرید خوشحال است و حتی اگر باشگاه او را همچنان بخواهد در مادرید خواهد ماند.

با این حال، در ماه ژوئن ادنالدو رودریگس رئیس کنفدراسیون فوتبال برزیل اعلام کرد که آنچلوتی با هدایت برزیل موافقت کرده و این کار را قبل یا بعد از کوپا آمریکا ۲۰۲۴ انجام خواهد داد. علیرغم اینکه اخیراً ممکن است به آنچلوتی پیشنهاد تمدید قرارداد با رئال مادرید تا سال ۲۰۲۶ داده شود، «اسپورت» به نقل از منبعی در کنفدراسیون برزیل ادعا کرده که آنچلوتی با برزیل «قرارداد امضا کرده است. همه چیز آرام است، هیچ خطری برای تغییر وجود ندارد.»

مطمئناً آنچلوتی برای تمدید قرارداد با انتقادهای زیادی نیز روبرو خواهد شد. مدیران رئال مادرید معمولاً تحمل دو فصل بدون قهرمانی در لیگ را ندارند و علیرغم درخشش جود بلینگام، آنچلوتی هنوز مهاجم سطح بالا ندارد و از ابتدای لالیگا تیبو کورتوا و ادر میلیتائو را از دست داده است. برای او خیلی مهم خواهد بود که از بارسلونا و اتلتیکو مادرید پیشی بگیرد و قهرمان این فصل شود.

بیشتر بخوانید: تکمیل فاجعه ویروس فیفا برای آنچلوتی و رئال‌مادرید/ وینیسیوس تا سال بعد نیست!

منبع: خبـر ورزشی