گاوی دیروز در نیمه اول رویارویی اسپانیا و گرجستان، بعد از یک فرود ضعیف روی پای راستش، دچار پارگی رباط‌های مینیسک و صلیبی شده است. مصدومیتی سنگین که می‌تواند تا ۱۰ ماه هم طول بکشد و به این معنی است که نه تنها فصل جاری برای این بازیکن با بارسلونا و تیم ملی اسپانیا تمام […]

- پست احساسی خواهر گاوی برای حمایت از برادرش

 گاوی دیروز در نیمه اول رویارویی اسپانیا و گرجستان، بعد از یک فرود ضعیف روی پای راستش، دچار پارگی رباط‌های مینیسک و صلیبی شده است. مصدومیتی سنگین که می‌تواند تا ۱۰ ماه هم طول بکشد و به این معنی است که نه تنها فصل جاری برای این بازیکن با بارسلونا و تیم ملی اسپانیا تمام شده است بلکه او رقابت‌های یورو و المپیک ۲۰۲۴ پاریس را هم از دست خواهد داد. او به همین دلیل روز گذشته زمین را با چهره‌ای گریان ترک کرد و باشگاه بارسلونا از سرمربی اسپانیا به خاطر فشار بی دلیل به او انتقاد کرد.

از صبح امروز بازیکنان زیادی برای روحیه دادن و ابراز همبستگی با او پیام‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرده اند. خواهر این بازیکن هم با منتشر کردن عکسی با این بازیکن با متنی احساسی در صفحه اینستاگرامش از او خواست که قوی باشد و دوران نقاهت از مصدومیت را با روحیه سپری کند: پدر و مادر به ما یاد دادند فراز و نشیب‌هایی در زندگی وجود دارند و البته اینکه چگونه بر آنها غلبه کنیم… از این به بعد وقت آن است که به بهبودی خودت فکر کنی. ما همه در کنارت هستیم برادر. دوستت داریم!

در همین ارتباط بخوانید: پایان فصل برای ستاره جوان بارسلونا/ پارگی رباط صلیبی گاوی تایید شد

منبع: خبـر ورزشی