به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که مبارزان قسام در ۷۲ ساعت گذشته موفق شدند ۶۰ جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی از جمله ۱۰ نفربر را منهدم کنند. ابوعبیده تاکید کرد: درگیری‌های شدید با دشمن همچنان در چندین محور نوار غزه در […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که مبارزان قسام در ۷۲ ساعت گذشته موفق شدند ۶۰ جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی از جمله ۱۰ نفربر را منهدم کنند.

ابوعبیده تاکید کرد: درگیری‌های شدید با دشمن همچنان در چندین محور نوار غزه در جریان است. مبارزان ما چندین عملیات ویژه را علیه دشمن به اجرا درآوردند و چندین نظامی دشمن را به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.

سخنگوی گردان‌های قسام بیان کرد: مبارزان ما در منطقه «التوام» واقع در شمال غزه یک نفربر دشمن را هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

ابوعبیده گفت: مبارزان ما یک نفربر نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند، با نظامیان سوار بر این نفربر درگیر شدند و دست‌کم ۷ نفر از آنان را به هلاکت رساندند.

وی افزود: شنبه گذشته کمینی را ضد پیاده نظام دشمن در جنوب غرب شهر غزه به اجرا گذاشتیم. مبارزان ما فریادهای نظامیان دشمن و صدای عجز و لابه آنان را شنیدند.

ابوعبیده ادامه داد: احتمال می‌دهیم دشمن نظامیان خود را به ظن این که تعدادی از آنان اسیر شده‌اند بمباران کرد. هدف اشغالگران از این جنگ ویرانی و کشتار غیرنظامیان است.

وی افزود: ۲۵ مبارز ویژه ما ظهر یک‌شنبه یک حمله ترکیبی را علیه نظامیان دشمن در بیمارستان الرنتیسی صورت دادند. در این حمله علیه نظامیان صهیونیست که در بیمارستان رنتیسی سنگر گرفته بودند یکی از مبارزان ما به شهادت رسید.

ابوعبیده ادامه داد: مبارزان ما از فاصله صفر، ۴ نظامی دشمن که در نزدیکی بیمارستان الرنتیسی از یک خودرو نفربر پیاده شدند را به هلاکت رساندند.

وی گفت: حالت بزدلانه‌ای که دشمن در جنایت‌های خود دارد نشانگر عدم باور آن به پیروزی است. دشمن شکست خواهد خورد، اما اراده ما هرگز نمی‌شکند. هلوکاست علیه ملت ما توسط دشمن، آغاز پایان آن خواهد بود.

منبع: مـهر