پ
  • شناسه : 62191
  • 30 آبان 1402 - 6:52
  • 60 بازدید

تازه ترین قیمت مسکن در بازار راکد تهران

شرایط کلی بازار مسکن نیز نسبت به مهرماه تغییر خاصی نکرده است؛ به این معنا که همچنان تعداد فروشنده‌های حاضر در بازار بر تعداد خریداران غالب است و در نتیجه در اغلب مناطق پایتخت صف فروش شکل گرفته است. با این حال در جمع فروشنده‌های حاضر در بازار مسکن تعداد کسانی که مصر به معامله […]

شرایط کلی بازار مسکن نیز نسبت به مهرماه تغییر خاصی نکرده است؛ به این معنا که همچنان تعداد فروشنده‌های حاضر در بازار بر تعداد خریداران غالب است و در نتیجه در اغلب مناطق پایتخت صف فروش شکل گرفته است. با این حال در جمع فروشنده‌های حاضر در بازار مسکن تعداد کسانی که مصر به معامله هستند و در نتیجه از نظر قیمت انعطاف زیادی نشان می‌دهند، محدود شده و در عوض فروشنده‌هایی به بازار اضافه شده‌اند که روی قیمت‌های پیشنهادی اعلامی خود اصرار دارند و به چانه‌زنی‌ها پاسخی که خریداران انتظار دارند را نمی‌دهند.

تازه ترین قیمت مسکن در بازار راکد تهران

به این ترتیب فاز بازار مسکن در آبان‌ماه را در مجموع می‌توان «سکون» و به تعبیر دقیق‌تر «رکود معاملاتی» عنوان کرد و حتی پیش‌بینی می‌شود این وضعیت در آذرماه بدتر شود. البته رفتار معامله‌گران بازار مسکن بستگی زیادی به وضعیت متغیرهای بیرون از این بازار دارد. به عنوان مثال یک نوسان جزئی در بازار ارز می‌تواند خریداران را به تکاپوی بیشتر وا دارد اما در حال حاضر هیچ فرضیه‌ای که از احتمال نوسان ارزی پشتیبانی کند وجود ندارد. بنابراین احتمالا حال و هوای بازار مسکن در آذرماه نیز شباهت زیادی به آبان خواهد داشت.

منبع: خبـرآنلاین

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

13 اردیبهشت 1403

صحنه‌ای عجیب از حمل خطرناک کمد با موتورسیکلت

ویدئویی از یک موتورسوار منتشر شده که وسیله‌ای بزرگ را به پشت موتور خود قرار داده و در حال حرکت در جاده است. +

13 اردیبهشت 1403

دستگیری سارقان منزل در خرمشهر

به گزارش زیرنویس، سرهنگ “نجم الدین سهرابی” با اعلام این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل و مشاعات ساختمانی در برخی مناطق شهرستان خرمشهر، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی تخصصی شیوه و شگرد سارقان در […]

13 اردیبهشت 1403

میزان سود سومین مرحله سهام عدالت چقدر است؟

به گزارش سلام نو، مرحله سوم سود سهام عدالت مربوط به عملکرد مالی سال ۱۴۰۱ شرکت‌ها که به دلیل قصور ۸ شرکت در واریز سود مرحله دوم سال گذشته به تعویق افتاده بود، در خرداد ماه ۱۴۰۳ پرداخت خواهد شد.در زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت در اسفند ۱۴۰۲ مشخص شد که ۸ شرکت […]

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای معلمان سرزمینم… 12 اردیبهشت 1403
برای تو می‌نویسم

برای معلمان سرزمینم…

برای تویی می‌نویسم که همه دولتمردان در کلاس درس تو نشسته‌اند و به مسند ریاست و قدرت رسیده‌اند. دست‌مریزاد که همه را به نان و نوا رسانیده‌ای گرچه خودت با شغل انبیا گذران می‌کنی.

خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور/ امنیت شغلی کارگران از وظایف مسئولان است 05 اردیبهشت 1403
رهبر انقلاب در دیدار جمعی از کارگران:

خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور/ امنیت شغلی کارگران از وظایف مسئولان است

رهبر انقلاب با تاکید بر اینکه رکن جهش تولید کارگر است، گفتند: با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

شورای نگهبان هزینه‌های انتخاباتی کاندیداها را اعلام کند 02 اردیبهشت 1403

شورای نگهبان هزینه‌های انتخاباتی کاندیداها را اعلام کند

با توجه به اینکه قرار بود هزینه های انتخاباتی نامزدها اعلام شود انتظار می رود شورای نگهبان برای مردم روشن کند که هر یک از نمایندگان در حوزه انتخابیه من و احزاب و پشتیبانان مالی آنها در این مرحله چقدر هزینه کرده‌اند.

عدم تناسب افزایش حقوق و افزایش کرایه حمل و نقل 02 اردیبهشت 1403

عدم تناسب افزایش حقوق و افزایش کرایه حمل و نقل

در حالی که هنوز کش و قوس‌های میزان افزایش حقوق نتوانسته رضایت حقوق بگیران را تأمین کند از گوشه و کنار تعرفه های جدید کالا و خدمات به گوش می‌رسد آن هم بیشتر از درصد افزایش حقوق.

شنیده شدن چند صدای انفجار در اصفهان 31 فروردین 1403
نشانی از انفجار و تخریب نیست

شنیده شدن چند صدای انفجار در اصفهان

اصفهان – حوالی ساعت ۴ صبح امروز چند صدای انفجار در اصفهان و به ویژه در شمال اصفهان شنیده شده است.