کسر امتیاز از ۲تیم دیگر مثل پرسپولیس!
کسر امتیاز از ۲تیم دیگر مثل پرسپولیس!

پیش‌تر تصور می‌شد تنها از تیم‌هایی امتیاز کسر می‌شود که از سقف قرارداد عبور کرده باشند. اما اکنون کارگروه نظارت بر قراردادها به بر عهده گرفتن مالیات‌ها هم ایراد گرفته است.

 

به گزارش زیرنویس، کمیته انضباطی بعد از آنکه از باشگاه سپاهان به دلیل عبور از سقف قرارداد ۴ امتیاز کسر کرد از تیم پرسپولیس هم یک امتیاز کسر کرد. به این دلیل که مالیات گولسیانی را برعهده گرفت. حالا خبر رسیده که این خطر باز هم تیم پرسپولیس را تهدید می‌کند. گویی کارگروه نظارت بر قراردادها به مواردی برخورده که نشان می‌دهد دیگر خارجی‌های پرسپولیس هم از پرداخت مالیات معاف هستند که این خلاف قوانین است.

در خصوص استقلال هم گفته می‌شود کارگروه نظارت بر قراردادها به ۴ قرارداد ایراد گرفته و پرونده این تیم به کمیته انضباطی رفته است.

گفته می‌شود دو تیم شهرستانی هم در عقد قرارداد با بازیکنان و مربیان خارجی مرتکب اشتباه شده‌اند و اگر قرار به کسر امتیاز از تیم پرسپولیس و استقلال است، به طور حتم از این تیم‌ها هم امتیاز کسر خواهد شد.

پیش بینی می‌شود آرای صادره از سوی کمیته انضباطی بر اساس گزارش کارگروه نظارت بر قراردادها در روزهای آتی بحث‌های حاشیه‌ای زیادی در فوتبال ایران به وجود بیاورد و جدول رده بندی بازی‌ها را دستخوش تغییر کند.

منبع: خبـر ورزشی