بعد از تساوی مقابل نفت آبادان و ملوان و در لیگ قهرمانان مقابل استقلال تاجیکستان اکنون پرسپولیس برابر نساجی در دیدار تدارکاتی‌اش نیز به تساوی دست یافت. سرخپوشان تهرانی، در آخرین بازی خود برابر سپاهان تن به شکست داده بودند، اکنون طی سه بازی اخیر خود در لیگ و یک بازی در آسیا از پیروزی […]

- ستاره پرسپولیس باز هم سوتی داد، یحیی به فکر فرو رفت!

بعد از تساوی مقابل نفت آبادان و ملوان و در لیگ قهرمانان مقابل استقلال تاجیکستان اکنون پرسپولیس برابر نساجی در دیدار تدارکاتی‌اش نیز به تساوی دست یافت.

سرخپوشان تهرانی، در آخرین بازی خود برابر سپاهان تن به شکست داده بودند، اکنون طی سه بازی اخیر خود در لیگ و یک بازی در آسیا از پیروزی دور بوده‌اند و این در حالی است که در جدال تدارکاتی مقابل نساجی نیز نتوانستند از این طلسم عبور کنند. تصاویری که از این دیدار تدارکاتی منتشر شد نشان می‌داد، سروش رفیعی بار دیگر پاس اشتباهی داد تا بازیکنان نساجی با توپ ربایی دروازه پرسپولیس را باز کنند.

بد نیست یادآوری کنیم؛ دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن در حالی با تساوی یک بر یک به پایان رسید یک حاشیه بزرگ داشت. اشتباه سروش رفیعی در ارسال پاس رو به عقب با خروج علیرضا بیرانوند از دروازه تکمیل شد تا سرخ‌ها گل به خودی عجیبی را دریافت کنند. همین اشتباه کافی بود تا مهندس بازی‌های پرسپولیس در بین دو نیمه جای خود را به مسعود ریگی بدهد. همچنین محمد عمری هم جای مرتضی پورعلی‌گنجی وارد زمین شد.

یحیی گل‌محمدی اما به همین تعویض بسنده نکرد و تصمیم گرفت سروش رفیعی را به دلیل اشتباه فاحش در دیدار با ذوب آهن، در بازی بعدی نیمکت نشین کند! پس از گل به خودی سروش رفیعی مقابل ذوب آهن، این هافبک باتجربه نیمکت نشین شد و برابر فولاد خوزستان حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد. یاسین سلمانی خرید جدید سرخپوشان در ۲۰‌ دقیقه پایانی به زمین آمد و خیلی مسلط و دلگرم‌کننده نشان داد. سلمانی ثابت کرد بازیکنی نیست که برای نیمکت‌نشینی بلندمدت به پرسپولیس آمده باشد و توانست سروش رفیعی را نیمکت نشین کند هر چند بدشانسی و مصدومیت این ستاره جوان گرگانی را خانه نشین کرد.

حالا دوباره سروش رفیعی پاس اشتباه داد تا تیمش گل زودهنگامی بخورد و بار دیگر فکر یحیی گل محمدی مشغول شود. نکته قابل تأمل اینکه یاسین سلمانی مصدوم است و یحیی گل محمدی هم روی نیمکت هافبک بازیساز و سرحالی ندارد که بخواهد جانشین سروش رفیعی کند. البته اگر سرمربی پرسپولیس قصد تنبیه سروش رفیعی را همچون  دیداربا فولاد خوزستان داشته باشد ممکن است با میلاد سرلک و مسعود ریگی و با دو هافبک دفاعی مقابل النصر بازی کند.

منبع: خبـر ورزشی